וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "זקן העבירה כספי שוחד לאולמרט"

איילה חננאל וגלעד גרוסמן

27.4.2010 / 0:03

בית משפט השלום בראשל"צ האריך בשבעה ימים את מעצרה של שולה זקן, החשודה בין היתר בלקיחת שוחד ובתיווך לשוחד בפרשת הולילנד. נציג המשטרה אמר בדיון: "זקן שמשה כצינור דרכו הועבר שוחד מיזמים לראש הממשלה לשעבר אולמרט". פרקליטה של זקן: "מדובר במעצר מר ונמהר"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: דורון שטיין)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש (שני) בשבעה ימים את מעצרה של שולה זקן, החשודה במעורבות בפרשת הולילנד בשבעה ימים. נציג המשטרה אמר בדיון על הארכת מעצרה של זקן, כי היתה לה השפעה מכרעת על המתנהל, הן בעיריית ירושלים והן במשרד התמ"ת. המשטרה חושדת כי זקן קיבלה שוחד בעצמה וכי שמשה כצינור דרכו הועברו שוחד מיזמי פרשת הולילנד, הזרע וצוק מנרה לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

בנוסף נטען בדיון כי יחד עם עו"ד אורי מסר, הוציאה זקן חשבוניות כדי לתעד כביכול את מקור הכסף. המשטרה טענה בדיון כי בתמורה לשוחד, זכו הגורמים המעוניינים בדלת פתוחה ללשכתו של אולמרט. פרקליטה של זקן, עו"ד מיכה פטמן, אמר לאחר הדיון כי "מדובר במעצר מר ונמהר". פטמן אף טען כי למרשתו אין קשר לשום מקרה שוחד ושהמשטרה מסתמכת רק על עד המדינה שזקן מוכנה להתעמת איתו. עוד אמר עו"ד פטמן כי "אין מקום לעצור את זקן, אפשר להסתפק בשחרורה בתנאים מגבילים". השופט אברהם היימן הורה על מעצרה של זקן מפני שקיים חשש לשיבוש הליכי חקירה.

סעיפי החשד שבגינם נעצרה זקן הם: לקיחת שוחד, תיווך לשוחד, שיבוש מהלכי חקירה, מרמה והפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון. בטרם נפתח הדיון אמרה זקן כי "לא ציפיתי שיעצרו אותי בנתב"ג, אבל זה גם לא מפתיע אותי וחבל שככה מתנהגים אליי ומחכים לי בשדה. אני לא מודאגת, מי שמאמין לא מפחד".

זקן, אשת סודו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נחתה בצהרים בישראל לאחר חופשה בת מספר שבועות בארה"ב, ונעצרה על ידי המשטרה. בלשי המשטרה המתינו לזקן כבר בביקורת הדרכונים, וניידות המשטרה הובילו אותה הישר לחדר החקירות של היחידה הארצית לחקירות הונאה.

עדכון ראשון: 20:01

  • עוד באותו נושא:
  • שולה זקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully