וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית מאושפזת במצב קשה וזקוקה לתרומת דם

קובי מנדל

26.4.2010 / 13:09

שני לבון, בת 25, חלתה בלוקמיה לפני כשנה, ובשלושת החודשים האחרונים היא מאושפזת במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם וממתינה לתרומת טסיות דם מבעלי סוג AB. ניתן לבצע בדיקת התאמה לתרומה בביה"ח

שני לבון, בת 25 מעכו סטודנטית לתואר ראשון באוניברסיטת חיפה, חולה בלוקמיה ומאושפזת בשלושת החודשים האחרונים בבית החולים רמב"ם בעיר בהמתנה לתרומת טסיות דם מבעלי סוג AB הנחשב לסוג דם נדיר. לפני כחודש עברה לבון השתלת מוח עצם מתורם של דם טבורי מספרד, אך כיום מצבה מוגדר קשה מאוד, והיא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים.

קרוב משפחה של שני סיפר כי "הכל התחיל לפני כשנה, אז חשה שני כאבים בגרונה, אולם רופאיה לא הבחינו בדבר. רק לאחר בדיקת דם, היא גילתה את הבשורה המרה והופנתה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם".

חבריה וקרובי משפחתה של שני בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה פתחו קבוצת פייסבוק ששמה "מצילים את שני", ועד כה הצטרפו אליה 1,500 חברים חדשים אשר יפיצו את סיפורה והמהווים פוטנציאל לתרומה. בנוסף, מפיצות האוניברסיטאות והמכללות בצפון עלונים עם מידע על שני והדרכים לתרום עבורה. עשרות אמנים הצטרפו למאמצי ההצלה ושלחו ברכות עידוד.

מהנהלת רמב"ם נמסר כי על מנת להסדיר את נושא התרומה באופן יעיל, מתבקש הציבור המעוניין לתרום לפנות רק לטלפון: 052-2698447 לבירורים. שני זקוקה לדם מסוג AB+ בלבד, מתורמים בריאים שאינם נוטלים תרופות, בגילאי 18-60. בדיקות התאמה נעשות בבית החולים רמב"ם רק בין השעות 16:00-18:00. יש לציין כי הבדיקה היא עבור שני לבון ולהגיע עם תעודת זהות או רישיון נהיגה בתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully