וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד זוג רופאים: היכו ילדיהם בחגורה

איילה חננאל וגלעד גרוסמן

26.4.2010 / 10:01

הורים מת"א מואשמים כי היכו את בנם בן ה-13 ואת בתם בת ה-11 וגרמו להם חבלות קשות. לפי כתב האישום, הם הורו לבנם לומר לחבריו כי קיבל את המכות במהלך חוג קראטה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידיאו: עריכה:גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד זוג רופאים כבני 40, תושבי תל אביב בגין התעללות בילדיהם. השניים נאשמים כי במהלך החודשים האחרונים היכו את בנם בן ה-13 ואת בתם בת ה-11 בצורה קשה וגרמו להם חבלות.

לפי כתב האישום, ההורים נהגו להכות את ילדיהם במשך תקופה ארוכה. בין השאר, נטען כי הם הצליפו בילדים באמצעות חגורה והטיחו אותם בקיר וברהיטים. בעקבות ההתעללות הממושכת, הבחינו בבית הספר בו לומדים הילדים כי הם נוהגים להגיע ללימודים כשעל גופם סימנים בולטים של חבלות. ההורים הורו לילדיהם לשקר לגבי מקור החבלות. לבנם אמרו להגיד שקיבל אותן במהלך חוג קראטה.

מכתב האישום עולה עוד, כי באחד ממקרי ההתעללות, היכו ההורים את בנם מפני שחזר הביתה עם תעודה ועליה כתוב את הציון 70 במקצוע ההנדסה. אמו לקחה אותו לחדרו והחלה להצליף בו בחגורה. כאשר התחיל הילד לבכות, אמרה לו אמו: "אני עכשיו הולכת להרביץ, ואתה תהיה בשקט". כתוצאה
מההצלפות נחבל הילד באוזנו.

בחקירותיהם הכחישו ההורים כל קשר לחשדות. צוות בית הספר העביר דיווח על כך למשרד הרווחה אשר יידע את המשטרה. השניים נמצאים כעת במעצר בית, ונאסר עליהם ליצור קשר עם ילדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully