וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנבה תווי קנייה במאות אלפי שקלים

איילה חננאל

25.4.2010 / 23:03

האחראית על סליקת תווי הקנייה ברשת קו אופ נעצרה בחשד שבמשך שנים היא גנבה תווים ורכשה באמצעותם תכשיטים ומוצרי צריכה. גם בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במעשה

הכי משתלם: מנהלת מחלקה ברשת קו אופ הריבוע הכחול חשודה כי גנבה במשך שנים תווי קנייה בשווי מאות אלפי שקלים.

בתחנת משטרת תל אביב צפון התקבלה באחרונה תלונה מצד מנהלי רשת קו אופ הריבוע הכחול, לפיה במהלך השנים האחרונות מנהלת אחת המחלקות שאחראית על סליקת תווי הקנייה של הרשת נהגה לגנוב מאות אלפי תווי קנייה. בעזרת התווים היא ביצעה מאות קניות, בהן של תכשיטים ומוצרי צריכה.

לפי החשד, מדובר בגניבות לאורך שנים שהיקפן נאמד במאות אלפי שקלים ואף יותר. כמו כן, סיפקה המנהלת תווי קנייה לבן זוגה, לקרובי משפחתה ולמכרים.

לפנות בוקר, עם הפיכתה של החקירה לגלויה, עיכבו חוקרי תחנת תל אביב צפון שבעה מעורבים בחשד לביצוע העבירות. בחיפושים שנעשו בבתיהם של החשודים נתפסו עשרות אלפי תווי קנייה בשווי של כ-300 אלף שקלים, וכן סם מסוג חשיש. בתום החקירה שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים חמישה מהחשודים. מחר יובאו המנהלת החשודה ובן זוגה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

לפני כשלושה שבועות פורסם, כי תושב ראשון לציון בן 47 נעצר על ידי שוטרי היחידה המרכזית של משטרת תל אביב בחשד שניסה לסחוט חצי מיליון דולר ממנהלי רשת קו אופ הריבוע הכחול.

לפי החשד, הוא ביצע את ניסיון הסחיטה לאחר שפוטר מעבודתו כקצב במחלקת הבשר של אחד מסניפי הרשת. במכתב ששלח לההנהלה הראשית של הרשת איים כי יפרסם תמונות בהן מתועדים תנאי החזקה לא ראויים של מוצרי המזון והבשר. תמורת אי הפרסום דרש החשוד סכום של חצי מיליון דולר והביע נכונות לחתום על מסמך בו הוא מתחייב לשמור על שתיקה בנושא זה. הוא ציין כי אם לא תתקבל דרישתו, הוא יעביר את המידע גם לרשתות מזון מתחרות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully