וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נוסף חצה את הגבול למצרים - ונעצר

רמי שני

26.4.2010 / 0:01

ישראל פועלת לשחרורו של שחיין לוקה בנפשו, ששחה לפני כשבוע אל שטח מצרים ונעצר. קודם לכן נעצר שגיא שחורי, תושב קדש ברנע, לאחר שחצה בשוגג את הגבול

כוחות הביטחון המצריים עצרו לפני כשבוע אזרח ישראלי ששחה מחוף הים באילת והגיע למים הטריטוריאליים של מצרים. כך נודע אמש (ראשון).

השחיין, בן 44, הוא תושב אילת המוכר כלוקה בנפשו וזו הפעם השנייה בשבועות האחרונים בה הוא נעצר לאחר שעבר למים הטריטוריאליים של מצרים. בפעם הראשונה הוא שוחרר, וכעת נעשים מאמצים לשחררו בפעם השנייה מהמעצר.

רק לפני יומיים עצרו כוחות הביטחון המצריים את שגיא שחורי, בן 36, מהיישוב קדש ברנע שבאזור ניצנה לאחר שחצה בשוגג את הגבול. שחורי יצא בבוקר לרכיבת שטח על האופנוע שלו וירד לנחל לבן, העובר סמוך לגבול עם מצרים, מצפון לקבוצת ישובי פתחת ניצנה. ככל הנראה שחורי לא חש שעבר את הגבול בשל העדר סימונים המעידים על כך.

שחורי נעצר בידי כוחות הביטחון המצריים אשר לקחו אותו למתקן הביטחוני של מצרים ברפיח. ככל הידוע, הוא נשא עימו את אקדחו האישי ובישראל חוששים שהדבר יקשה או יכשיל את המאמצים לשחררו.

גורמים במועצה האזורית רמת נגב טוענים, שסימוני הגבול נסחפו עם זרמי השיטפונות שפקדו את המקום לפני מספר חודשים ושעד עתה לא פעלו גורמי הביטחון לשקם אותם.


עדכון ראשון - 21:20 25.4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully