וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייעשה למי שיגנוב עזים ממחלבה

עידן אבני

25.4.2010 / 19:04

שלושה צעירים שגנבו 200 עזים ממחלבה בגליל נידונו לעונשי מאסר של שנתיים וחצי עד ארבע שנות מאסר וחצי. בית המשפט: "הדרך היחידה להילחם בתופעה זו היא באמצעות ענישה מכאיבה"

בית משפט השלום בנצרת גזר היום (ראשון) עונשי מאסר כבדים של שנתיים וחצי עד ארבע שנות מאסר וחצי על שלושה גנבי בקר שהורשעו בגניבת כ-200 עזים מחוות עין כמונים בצפון. בנוסף, נגזר על השלושה לשלם קנסות בגובה עשרות אלפי שקלים.

מחמד ג'עאביס, בן 24 ממזרח ירושלים, נידון לארבע מאסר ונדרש לשלם קנס בגובה 20 אלף שקל. מוהנד ראזם, בן 31, אף הוא ממזרח ירושלים, נידון למאסר של שנתיים וחצי, ומחמד אבו גאליה בן 32 מכפר עזריה בשומרון, נידון לארבע שנות מאסר וחצי.

גניבת העזים בינואר אשתקד. השלושה הגיעו לחווה לאחר שערכו סיור מקדים באזור ולמדו את השטח. הם הצטיידו במכשור ובאמצעי שינוע והובלה מתאימים להובלת הבקר. בנוסף, הם נקטו באמצעים מתוחכמים לשם מניעת גילויים. השלושה הובילו את 200 העזים, שערכן נאמד בשווי כולל של כ-200 אלף דולר, באופן רגלי עד שהגיעו לשטח העמסה, ושם העלו אותן על משאית.

השופטת יונג גפר, סגנית נשיא בית משפט השלום בנצרת, ציינה בהחלטתה כי "ניתן לכאורה לומר שמדובר בעבירת רכוש בלבד, ואולם ראיית הדברים בדרך זו מחטיאה לחלוטין את משמעותם האמיתית של המעשים. מדובר באפיזודה אחת מתוך מסכת ארוכה וכאובה של גניבות חקלאיות". השופטת הוסיפה כי "הדרך היחידה להילחם בתופעה זו היא באמצעות ענישה מכאיבה, שתהווה משקל נגד לפיתוי שבעשיית רווחים קלים, תוך גילוי אטימות מוחלטת לסבל הנגרם לזולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully