וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות מציגה: כך לומדים סטודנטים תחת אש

גיל סימה

25.4.2010 / 16:53

התאחדות הסטודנטים בישראל ערכה לנציגים מעשרה ארגוני סטודנטים במדינות שונות סיור בשדרות ובמכללת ספיר. "אנו מנסים להציג את המצב הבלתי נסבל בו חיים חלק מהאנשים"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

"הכירו מקרוב את תנאי הלימוד של סטודנטים תחת מתקפות הטילים" – זו הייתה מטרת סיור שערכו היום (ראשון) בשדרות נציגי התאחדות הסטודנטים בישראל יחד עם נציגי התאחדויות הסטודנטים של מדינות בים התיכון. בסיור השתתפו נציגים מ-10 התאחדויות סטודנטים במדינות בים התיכון, ביניהן: פורטוגל, בולגריה, צרפת, מלטה וסרביה. "היה חשוב לנו להראות את חייהם של תושבי עוטף עזה הנאלצים לחיות תחת איומי טילים יומיומיים", אמר יושב ראש התאחדות הסטודנטים בישראל, בועז טפורובסקי.

במסגרת הסיור ביקרו הנציגים במכללת ספיר ופגשו בסטודנטים אשר נאלצו לא פעם בשנים האחרונות להימלט במהלך מבחן או הרצאה למקלטים. "אנו מנסים להציג לכל אותן מנהיגי מדינות המבקרים אותנו שמצד אחד ישראל זו מדינה תוססת ומצד שני חלק מן האנשים חיים במצב בלתי נסבל",הוסיף טופורובסקי.

סיורם של נציגי הסטודנטים מהמזרח התיכון הוא חלק ממגוון רחב של ביקורים ופעילויות הנכללים בתוכנית האירוח של התאחדות הסטודנטים בארץ. לתוכנית הוזמנו גם נציגי טורקיה ומדינות ערב אך אלו העדיפו להדיר את רגליהם מהאירוע ולהחרימו. "דיברנו עם חלק מהאנשים מאותן מדינות, הם רצו להגיע וחבל לי שהפוליטיקה הקטנה היא זו שמנעה מהם להגיע בסופו של דבר", אומר טופורובסקי. "אנו מעודדים מהתמיכה שאנחנו מקבלים מהמדינות שכן הגיעו למרות העוינות שאנחנו נתקלים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully