וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם משתמשים בקונדומים על שם האפיפיור?

25.4.2010 / 20:00

בריטניה התנצלה בפני האפיפיור בנדיקטוס ה-16 לאחר שצוות שהשתתף בתכנון הביקור ההיסטורי שלו, הציע לציין את ביקורו בפתיחת מרפאה להפלות והשקת מותג קונדומים בשם "בנדיקטוס"

תאגיד כאן

משרד החוץ הבריטי נאלץ לפרסם היום (ראשון) התנצלות פומבית לאחר שנחשפו פרטיו של מזכר פנימי, המציע לציין את ביקורו הקרוב של האפיפיור במדינה באמצעות מותג קונדומים העונה לשם "בנדיקטוס". המזכר, שנקרא "הביקור האידיאלי של האפיפיור", נחשף על ידי העיתון "דיילי טלגרף". בנוסף למותג הקונדומים החדש, כותביו גם הציעו לבקש מהאפיפיור בנדיקטוס ה-16 לחנוך מרפאת הפלות ולברך בטקס חתונת הומואים.

המזכר, הינו מזכר פנימי שצורף למסמכים שהופצו במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה לקראת הביקור ההיסטורי. על המסמך נכתב כי הוא תוצאה של סיעור מוחות וחלק הרעיונות "מרחיקי לכת". שגריר בריטניה בוותיקן הביע חרטה מטעם הממשלה הבריטית. כמו כן, שר החוץ הבריטי דייוויד מיליבנד אמר שהוא "מזועזע" מהמקרה.

משרד החוץ אישר כי המסמך נכתב על ידי שלושה או ארבעה אנשי צוות צעירים שהועברו לתפקיד אחר, וכי הוא אינו משקף את דעותיו.

לשיר עם המלכה למען צדקה

הצעות נוספות שהועלו במזכר הן, שהאפיפיור יתנצל בפני הארמדה הספרדית או ישיר עם המלכה אליזבת שיר שהכנסותיו ילכו צדקה.

הוא גם פירט אילו אנשים חיוביים כדאי להפגיש עם הכס הקדוש, ביניהם ראש הממשלה לשעבר טוני בלייר וכוכבת הריאליטי סוזן בויל. לעומתם, שחקן הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד וויין רוני והאתיאיסט ריצ'רד דוקינס נחשבים "שליליים".

"ברור שזה מסמך טיפשי שלא משקף בשום דרך את המדיניות או הדעות של ממשלת בריטניה ומשרד החוץ", אמר דובר משרד החוץ הבריטי. "רבים מהרעיונות במסמך הם בבירור תמימים וחסרי כבוד". ביקורו של האפיפיור בבריטניה בספטמבר הקרוב הוא הראשון של הכס הקדוש מאז 1982.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully