וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שאיימה באקדח לא כשירה לעמוד לדין

עידן אבני

25.4.2010 / 13:04

ביהמ"ש המחוזי קבע כי האם, שהואשמה בתקיפה באיומי אקדח של שתי בנות מהכיתה של בתה, אינה כשירה לעמוד לדין. בכתב האישום נכתב כי "האם היכתה אותן ואמרה: 'אולי זו הפעם האחרונה שתראו אותי'"

בית המשפט המחוזי בנצרת קבע היום (ראשון) כי האם מיוקנעם, שהואשמה בתקיפת שתי בנות כיתתה של בתה, אינה כשירה לעמוד לדין וביטל את כתב האישום נגדה. האם תשוחרר ממעצר ותועבר לטיפול גורמי הבריאות.

בכתב אישום שהוגש הבוקר, לפני ההכרזה על כך שהיא אינה כשירה לעמוד לדין, נטען כי האם מיוקנעם תקפה לפני שבועיים שתי תלמידות הלומדות עם בתה. האם, בת ה-39, איימה באקדח על שתי תלמידות לאחר שהטילו על ילדתה חרם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה של האם עד תום ההליכים נגדה. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד אורית קורן ומייחס לאם עבירות של חבלה חמורה, פציעה בנסיבות מחמירות, איומים ועבירות נשק.

הפרקליטות: "רק בנס לא נפלט כדור"

כמה שעות מאוחר יותר קבע ביהמ"ש כי האם אינה כשירה לעמוד לדין. סנגורה של האם, עו"ד אייל אלון אמר כי "קביעת ביהמ"ש הנה חד משמעית, זאת לאחר שקיבל את חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי. נפגשתי איתה, היא עדיין מבולבלת ונסערת. מהיכרות אישית שלי איתה מדובר באישה יוצאת מן הכלל, בעלת רגישות מיוחדת כלפי ילדים שתפקדה באופן נורמטיבי. התמהיל של החרם על הבת שלה והנסיבות הביאו אותה לבצע מעשה, ואנו מבינים שכח גדול גרם לכך".

במהלך התקרית, האם הגיעה לבית הספר היסודי בו לומדת בתה כשהיא חמושה באקדח טעון במחסנית. לאחר שנפגשה עם מנהלת ביה"ס, יצאו השתיים על מנת לקיים שיחה עם התלמידות. על פי כתב האישום, פנתה האם אל השתיים, לפתה אותן בכוח ואמרה, "אמא שלכן גדלה ברחוב". הילדות ניסו להשתחרר מאחיזתה, ואז שלפה האם את האקדח, ניסתה לדרוך אותו והצמידה אותו לרקתה של אחת הילדות.

"אולי לא תראו אותי יותר, אולי זו פגישה אחרונה", איימה האם. עוד נטען כי הנאשמת החלה להכות את אחת הילדות בראשה - באמצעות האקדח - עד שהילדה הצליחה להימלט. המנהלת והורה נוסף הצליחו לבסוף להשתלט על האם ולעצור את תקיפתה. בכתב האישום נטען גם כי האם הורתה לבתה לצאת מהכיתה בטרם החלה לבצע את המעשים. הבת, לעומת זאת, ביקשה מהאם שלא תעשה זאת.

עדכון ראשון: 12:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully