וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ללא רישיון 25 שנה: "לא עברתי תיאוריה"

קובי מנדל

25.4.2010 / 8:19

שוטרי הסיור בטירת הכרמל נדהמו לגלות שהנהג בן ה-60 שנעצר לביקורת שגרתית לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. התברר כי 25 שנים שהאדם נהג ללא רישיון, להגנתו אמר - "אני נהג זהיר"

שוטרי הסיור שערכו אמש (שבת) בדיקת רישיונות שגרתית נדהמו לעצור גבר כבן 60, תושב טירת הכרמל אותו עצרו לביקורת שנהג ללא רישיון. מבדיקה ראשונית התברר שלמעלה מ-25 שנה שהוא נוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם. השוטרים שאלו אותו לפשר העניין והוא מיד הודה במעשה והסביר לשוטרים שאין ברשותו רישיון נהיגה משום שמעולם לא הצליח לעבור את מבחן התיאוריה. להגנתו הסביר הנהג הוותיק כי הוא נוהג באופן זהיר שלא פגע באיש מעולם. רכבו הוחרם ובתום חקירתו הוא שוחרר בערבות.

אין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שנהגים ללא רישיון נלכדים על ידי המשטרה. במהלך פעילות שביצע משרד התנועה במשטרת ראשון לציון לפני כשבועיים, זוהה גבר שנוהג ברכבו בצורה מעוררת חשד. הנהג נעצר לבדיקה ואז התברר כי אין בידיו רישיון נהיגה. במשטרה אומרים כי החשוד התחזה לאחיו ועוכב לאחר מכן לתחנה. בבדיקה נוספת התברר כי החשוד נוהג מזה 18 שנים באופן קבוע. עוד אומרים במשטרה כי בבדיקה שנעשתה לחשוד התברר כי הוא נהג תחת השפעת סמים. בסיום חקירתו נכלא הנהג למשך 30 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully