וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין יעתרו נגד בנייה לא חוקית בי-ם

פנחס וולף

25.4.2010 / 7:30

תנועת "ארץ ישראל שלנו" מתכננת לעתור לבג"ץ נגד הבנייה הבלתי חוקית בסילוואן: איתמר בן גביר: "נלך במתכונת של החברים מהשמאל. לא ניתן שתהיה פה אכיפה גזענית"

הימין למד מהשמאל: מסתבר שצעדת הימין שתיערך הבוקר בסילוואן היא רק סנונית ראשונה במאבק של פעילי ימין בדרישה להרוס את הבניה הלא חוקית במקום.

תנועת "ארץ ישראל שלנו" שכרה תחקירנים שבחודשים הקרובים יסתובבו בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים ויעקבו אחרי הבניה הבלתי חוקית. במסגרת עבודתם, התחקירנים יצלמו ויתעדו את קצב הבניה ויעבירו את הממצאים לתנועה. לאחר מכן, "ארץ ישראל שלנו" תגיש סדרת עתירות לבג"ץ בדרישה להרוס את הבתים הלא חוקיים, ותחילה את 216 הבתים הנוכחיים".

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר פעיל הימין איתמר בן גביר, כי "האירוע שיתקיים היום הוא במסגרת צוות מאבק שהקמנו. בחודשים האחרונים לקחנו את הדגל של 'שלום עכשיו' ואנחנו מתכוונים ללכת כמעט בצורה מדויקת במתכונת של החברים מהשמאל. נמקד בכפר הזה בחודשים הקרובים איזושהי פעילות, לא תמיד גלויה, שמטרתה היא להכריח את הרשויות לאכוף את החוק בסילוואן כמו שאוכפים את החוק בקרית ארבע. לא ניתן שתהיה פה אכיפה גזענית.

בן גביר הוסיף: "אני מקווה שבית המשפט העליון יגלה הוגנות מינימאלית ויתייחס ברצינות לבעיות של הבניה הבלתי חוקית. יש לנו גם זרוע פרלמנטארית (ח"כ מיכאל בן ארי) שנפעיל למען מטרה זו".

אמש נודע, כי ביום שישי לשכת ראש הממשלה פנתה למשרד לביטחון הפנים בבקשה לפעול לדחיית הצעדה במספר שבועות. עם זאת, בהתייעצות שקיים השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ועם פרקליט המדינה משה לדור, הוחלט כי הצעדה תתקיים כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully