וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונה שיכור לביה"ח ותקף את הצוות הרפואי

אריאל נוי

24.4.2010 / 14:17

צוות מד"א הוזעק לפנות נער שהיה בגילופין מחוץ למועדון בת"א. צעיר שפונה השתולל במהלך הפינוי לביה"ח ובכניסה לאיכילוב אף תקף את הפרמדיק ושבר את אצבעו. מד"א: "מקרה חמור ביותר"

נער בן 17 שפונה לפנות בוקר (שבת) לחדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא בגילופין, תקף את הפרמדיק שטיפל בו וגרם לו לחבלה חמורה. הפרמדיק טופל בבית החולים והוגשה תלונה במשטרה בשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל דיווח על צעיר בגילופין שחש ברע ומתפרע ברחוב. הצעיר יצא ממועדון ריקודים עם חבריו והחל להשתולל ברחוב, חבריו הם אלו שהזעיקו את מד"א .

צוות האמבולנס שהגיע למקום טיפל בצעיר ופינה אותו לבית החולים איכילוב. כבר במהלך הנסיעה הצעיר השתולל וכשהגיעו לבית החולים הוא חבט בפרמדיק ששי מוהדב ושבר את אצבעו. מוהדב נזקק לטיפול רפואי וידו גובסה. הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר ציין כי "מקרה כזה הוא נדיר. הנהלת מד"א רואה זאת בחומרה רבה ומצפה שרשויות החוק יטפלו בבעיית הבריונות הבלתי נתפסת. בעבר היו מקרים שצוותי מד"א נתקלו באלימות פיזית ומילולית אבל הפעם זה חריג".

לפני כעשרה ימים הוכה רופא בבית החולים האנגלי בנצרת בידי שני בניו של חולה מטופל. הרופא הוא כירורג שהיה בתורנות בחדר המיון של בית החולים ושטיפל באביהם של התוקפים. כאשר ביקש הרופא ליטול מהאב דגימת דם, תקפו הבנים לפי החשד את הרופא.

בעקבות התקיפה נשברו שיניו של הרופא, הוא נזקק לטיפול רפואי, אולם התעקש להמשיך ולסיים את המשמרת. שוטרי משטרת נצרת הגיעו למקום בתוך מספר דקות ועצרו את שני הבנים, בני 19 ו-43, אשר בחקירתם הכחישו את המיוחס להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully