וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופה הדרומי של אילת נסגר עקב מציאת רקטה

רמי שני ויהושע בריינר

24.4.2010 / 11:14

הרקטה נמצאה במרחק של כ-70 מטרים מהחוף ובעומק של כ-30 מטרים. נבדקת ההערכה כי הרקטה היא אחת משתיים שנורו לפי הדיווחים מירדן ואשר נחתה בים

המשטרה סגרה הבוקר (שבת) את החוף הדרומי באילת באזור מלון הנסיכה זאת לאחר שצוללנים דיווחו על מציאת אמצעי לחימה במעמקי הים. אמצעי הלחימה, הנראה כמו רקטה, נמצא במרחק של כ-70 מטרים מהחוף ובעומק של כ-30 מטרים.

את הרקטה מצאו שני צוללנים אשר בתחילה סיפרו על כך למכריהם ולאחר מכן הועבר דיווח בנושא למשטרה אשר איתרה אותם ותחקרה אותם. עתה ממתינים במקום גורמי הביטחון להגעתם של אנשי יחידת צלילה וחבלה של הצבא אשר מגיעה ממרכז הארץ כדי לבדוק את החפץ. קיימות הערכות כי הרקטה שנמצאה היא אחת משתי רקטות, אשר לפי הדיווחים נורו ביום חמישי לעבר אילת ממפרץ עקבה בירדן . הערכות אלה נבדקות.

מדובר צה"ל נמסר כי אתמול בשעות הלילה איתרו שני צוללנים אזרחים חפץ חשוד שנראה כמו רקטה בעומק הים, באזורה הדרומי של אילת. צוות צוללים מקצועי מהיחידה למשימות תת מימיות של חיל הים עושה דרכו לאילת על מנת לבחון את החפץ ולוודא כי אינו מסכן את ביטחון הצוללים והשחיינים באזור זה. משטרת ישראל בשיתוף חיל הים סגרו את השטח הסמוך לאזור החוף הדרומי של אילת לשמירת ביטחון תושבי העיר וזאת עד לסיום הבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully