וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 24 נדקר למוות בנס ציונה

איילה חננאל

24.4.2010 / 13:38

צוות מד"א שהגיע לזירת הדקירה ביצע בצעיר פעולות החייאה אך הוא מת בדרכו לבית החולים אסף הרופא. 6 בני אדם עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בדקירה. הנדקר מוכר למשטרה

חי בן שמעון, צעיר בן 24 תושב נס ציונה נדקר הלילה (שבת) ברחוב קיבוץ גלויות ביישובו. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא אך הוא מת מפצעיו בדרכו לשם.

לזירת הדקירה הגיעו כוחות משטרה בפיקוד מפקד מרחב שפלה וסגן מפקד מחוז מרכז. 6 בני אדם עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בדקירה. המקרה אירע ככל הנראה במהלך קטטה בין הנדקר לחשודים אשר במהלכה שלף אחד מהם חפץ חד ודקר את בן שמעון. הנדקר מוכר למשטרה.

אמש ירה שוטר באדם, ככל הנראה תייר, אשר ניסה לדקור מבקרים בכנסיית הקבר בירושלים. התייר נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

מחקירה ראשונית עולה כי לקראת סגירת הכנסייה למבקרים עברו שני כמרים ושוטר בין המבקרים, שנשארו במקום, וביקשו מהם לצאת לקראת סגירת הכנסייה. כשהגיעו השלושה לתייר, שלף סכין גדולה.

לדברי המשטרה, בתגובה לכך שלף השוטר את אקדחו והורה לתייר להשליך את הסכין. באותה עת הגיעו למקום שוטרים נוספים שירו לעבר התייר גז פלפל וזה נמלט בשטח הכנסייה בעודו מאיים על מבקרים נוספים. כששב על עקבותיו וניסה לדקור את אחד השוטרים, הוא נורה. לא נמצאו עליו מסמכים מזהים והשוטרים מנסים לברר את זהותו.

מהדסה עין כרם נמסר כי מצבו של התייר קשה וכי עבר בלילה ניתוח חירום. עוד הוסיפו ואמרו כי התייר נפגע בחזהו ובבטנו ולא ברגלו כפי שטענה המשטרה.

עדכון ראשון - 23:09 23.4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully