וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב עם תינוקת נגנב ואותר סמוך לבית לחם

יהושע בריינר

23.4.2010 / 11:44

דקות מותחות עברו על תושבי הר גילה, לאחר שנגנב רכב ובו הושארה תינוקת בת 3 חודשים. בתום מבצע משטרתי רחב היקף אותר הרכב באזור אל חאדר, והילדה נמצאה בלא פגע

רכב ובו ילדה בת שלושה חודשים נגנב היום (שישי) באזור ההתנחלות הר גילה שבגוש עציון. בסמוך לשעה 11:00 התקבלה במשטרה תלונה על גניבת טנדר מסוג מיצובישי בצבע אפור, בבעלות הקרן הקיימת לישראל, ובו הושארה ילדה קטנה כבת 3 חודשים.

משטרת מחוז ש"י, משמר הגבול וצה"ל הקימו מחסומים על הדרכים המובילות לאזורי יהודה ושומרון ומסוקים הועלו לאוויר על מנת ללכוד את הרכב ואת הגנב. כעבור כרבע שעה נמצא הרכב כשהוא נטוש בסמוך למגרש כדורגל באזור צומת אל חאדר. הילדה נמצאה ברכב בריאה ושלמה.

במשטרה מעריכים כי הגנב הבחין בפעוטה והחליט לנטוש את הרכב. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הגנב שנמלט מהמקום, ונבדקת אפשרות לרשלנות של ההורים שהשאירו את הילדה ברכב ללא השגחה. ההורים, בשנות ה-40 לחייהם, נלקחו לחקירה במשטרת מרחב חברון.

מחקירה ראשונית עולה כי ההורים הגיעו לאזור מחסום המנהרות שסמוך לשכונת גילה על מנת להיפגש עם חבר. הם יצאו מרכב כאשר התינוקת בפנים. על פי החשד, מספר גנבים נכנסו לרכב וברחו איתו לכיוון אל-חאדר. קצין חקירות במרחב חברון, מפקח יוסי אמויאל, אמר לוואלה! חדשות כי "מבחינתנו התייחסנו לאירוע כאל אירוע חטיפה מכיוון שלא ידענו מה מטרת הגנבים ולאן פניהם מועדות. לכן ביצענו כל מאמץ אפשרי כולל הקפצת כוחות מירושלים, הזנקת מסוק לאוויר וכן סיוע של חברת איתורן באיתור הרכב".

אמויאל הוסיף כי "גנבי הרכב היו מודעים לכך שגניבת רכב עם תינוקת בפנים מכפילה את המאמצים של כוחות הביטחון לאתר אותם, ועל כן החליטו לנטוש את הרכב". אמויאל ציין לטובה את פעולתם של השוטרים שסייימו את האירוע במהירות, תוך 20 דקות מקבלת הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully