וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה רוססו על בית הוריה של ענת קם

איילה חננאל

23.4.2010 / 0:22

על קירות בית הוריה של העיתונאית הנאשמת בריגול חמור רוססו כתובות נאצה. באחת הכתובות נרשם: "יש מחיר לבוגדים". תלונה הוגשה במשטרה ונפתחה חקירה

כתובות נאצה רוססו אמש (חמישי) על בית הוריה של ענת קם בשכונת רמות בירושלים. באחת הכתובות שהופיעו על קירות הבית נרשם: "יש מחיר לבוגדים".

בעקבות ריסוס הכתובות, הוגשה תלונה למשטרת ירושלים ובעקבות כך נפתחה חקירה במטרה לאתר את המבצעים. קם נאשמת במסירת ידיעה סודית בכוונה לפגוע בביטחון המדינה ובהחזקת מסמכים סודיים.

שלשום דחה בית המשפט העליון את בקשתם של עורכי דינה של ענת קם לקיים דיון חוזר בתנאי מעצר הבית שלה. עורכי הדין אביגדור פלדמן ואיתן להמן עתרו לבית המשפט העליון לאחר שהוחלט להחמיר את תנאי מעצרה, בטענה שהפרקליטות הציגה בפני השופטת נתונים שגויים. בית המשפט קבע שלמרות שהפרקליטות מסרה פרטים מוטעים, אין בכך כדי להשפיע על ההחלטה שהתקבלה ואין מקום לקיים דיון נוסף.

בשבוע שעבר, קבע בית המשפט העליון במהלך דיון על המשך החזקתה של קם במעצר בית מלא כי המעשים המיוחסים לה, "נושאים חומרה מיוחדת במספר רבדים: בראש ובראשונה הם עשויים לפגוע פגיעה של ממש באינטרסים חיוניים של המדינה בהיבטים ביטחוניים וצבאיים. שנית, הם מערערים נורמות פליליות בסיסיות הקשורות בחובות סודיות החלות על כל אדם המועסק במערכת השירות הציבורי, ובמיוחד על מי שמשרת במערכות הביטחון, שבהן לחובות אלה מעמד ומשמעות מיוחדים; ושלישית, יש במעשים המיוחסים לענת קם משום הפרה מהותית של נורמות המשמעת בצבא, ופגיעה עמוקה באמון הבסיסי המתחייב ביחסי מפקדים ופקודים, שבלעדיו רמת תפקודה של המערכת הצבאית והביטחונית תיפגע פגיעה קשה".

עדכון ראשון: 22:14

  • עוד באותו נושא:
  • ענת קם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully