וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: קרובים להסדר עם האו"ם בנושא רג'ר

פנחס וולף

22.4.2010 / 18:47

שר החוץ נפגש עם בספרד עם רה"מ חוסה לואיס רודריגס ספאטרו ועם מקבילו מיגל מורטינוס. ליברמן הדגיש כי הסדר בנושא הכפר רג'ר חייב להיות סוף פסוק לדרישות לבנון מישראל

שר החוץ אביגדור ליברמן, נפגש היום (חמישי) במדריד עם ראש ממשלת ספרד, חוסה לואיס רודריגס ספאטרו ועם שר החוץ מיגל מורטינוס. השלושה דנו בסוגיית רבות ביניהן, האיום האירני וסוגיית הכפר רג'ר.

השר ליברמן אמר בפגישה, כי על ספרד, כנשיאת האיחוד האירופי, לפעול באופן נחרץ על מנת לעצור את תוכנית הגרעין האירנית ולמנוע מרוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון. ליברמן הדגיש כי תוכנית הגרעין האירנית מקדימה בהרבה את פעולות המנע של הקהילה הבינלאומית.

בפגישה דנו הצדדים גם בסוגיית כפר רג'ר, לנוכח העובדה כי בראש כוח יוניפי"ל בלבנון עומד הגנרל הספרדי אלברטו אסרטה קוואבס. השר ליברמן אמר כי ישראל והאו"ם קרובים להסדר בנוגע לכפר רג'ר, וציין כי היו כבר חמישה מפגשים בין ישראל והאו"ם בנושא.

ליברמן הוסיף כי הנושאים שבמחלוקת ניתנים לפיתרון שיביא ליצירת אווירה חיובית יותר באזור. ליברמן הדגיש כי הסדר זה חייב להיות סוף פסוק לכל הדרישות מישראל, כפי שקבע גם דו"ח של מזכ"ל האו"ם משנת 2000 בעקבות הנסיגה הישראלית מלבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully