וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 חודשי מאסר נגזרו על אריה אלפרון

22.4.2010 / 15:40

בימ"ש השלום בת"א גזר 20 חודשי מאסר על אריה אלפרון, לאחר הרשעתו בעבירת סחיטה באיומים של בעל מסעדה ברמת גן. השופט: "הנאשם עשה דין לעצמו והחליט ליטול מהמקום בקבוקים למיחזור"

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (חמישי) 20 חודשי מאסר על אריה אלפרון שהורשע בסחיטה באיומים. אלפרון הורשע בכך שביולי אשתקד איים על בעל מסעדה כדי שייתן לו את הבקבוקים של המסעדה למחזור.

השופט מרדכי פלד גזר על אלפרון שנת מאסר בשל האישומים בתיק זה והפעיל מאסר מותנה שנגזר על אלפרון בעבר. "הנאשם לא פעל במקרה זה באלימות, אך כאמור פעל בדרך מתוחכמת כשהיה במכלול התנהגותו כדי להפחיד עד מאוד את המתלוננים. כאשר הנאשם עשה בסופו של דבר דין לעצמו והחליט ליטול את הבקבוקים שאותם סירבו המתלוננים ליתן לו כשהוא אינו שואל לסירובם", כתב השופט בגזר הדין.

אלפרון עצמו אמר בדיון שהוא "נאחז בזיזים, במדרון". אלפרון טען: "אני רוצה להיות אזרח הגון ולעבוד ולהיות בסדר. אני לא פושע. אם הייתי בא עם תוכנית עסקית מסודרת לא הייתי פה. אולי הפנמתי פה משהו. לא קמתי כדי לעשות פשע. קמתי בבוקר לעבודה".

אלפרון הורשע בעבירה של סחיטה באיומים לפני כחודש. לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, בקיץ שעבר התפרץ אלפרון למסעדת "מאראבו" ברמת גן, הציג את עצמו ודרש להעביר אליו את בקבוקי המסעדה לצורך מיחזור. כאשר בעל המקום סירב, הכין אלפרון את השקיות בהן נמצאו הבקבוקים, יצא מהמסעדה, החנה את רכבו בסמוך למסעדה, בכוונה לאסוף את הבקבוקים, אך נעצר על ידי המשטרה. בהכרעת הדין נכתב כי "הנאשם ניצל עד תום את העובדה ששם משפחתו עולה בתקשורת כמי שקשור לפלילים, וטרח לחזור ולהזכיר את שם משפחתו, והכול על מנת להטיל אימה על המתלוננים לבל יעזו לסרב לו וכדי להניעם לעשות מעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully