וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטשל מגיע לאזור - ינסה להחיות המו"מ

22.4.2010 / 15:38

השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון יגיע אחר הצהרים לאזור לביקור שלא תוכנן מראש. מיטשל מגיע בצילן של הצהרות רה"מ נתניהו על כך שישראל תמשיך לבנות במזרח י-ם

ג'ורג' מיטשל, השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון, צפוי להגיע אחר הצהרים (חמישי) במפתיע לאזור בניסיון להביא את הפלסטינים וישראל לשולחן המשא ומתן, כך אמר היום גורם פלסטיני רשמי. מקורות אמריקאים רשמיים אמרו ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי מיטשל צפוי לנחות בישראל בשעות הקרובות, כך אמר סאיב עריקאת, האחראי על המשא ומתן ברשות הפלסטינית. בלשכת נתניהו אישרו כי מיטשל צפוי לנחות בשעות אחר הצהרים.

ביקורו של מיטשל מגיע בבוקר בו מתפרסמות ידיעות על כך שראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו הבהיר לארצות הברית כי דרישתה להקפאת בנייה מוחלטת במזרח ירושלים לא תיענה על ידי ישראל. לשכת נתניהו אישרה את הדיווח שפורסם בעיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל". בלשכתו נאמר כי "הדברים שראש הממשלה אמר בראיון לרשת ABC, נאמרים גם בערוצים דיפלומטיים. בנושא זה אין הבדל בין המסרים הפומביים לאלו הנאמרים בערוצים אחרים".

כמו כן, נתניהו עדיין לא השיב באופן פומבי לדרישות הממשל האמריקאי, שהוגדרו על ידי מקורות פוליטיים כמסמך בו 11 צעדים "בוני אמון" שהנשיא האמריקאי אובמה מצפה שינקוט בכדי להשיב את הצדדים לשולחן המשא ומתן. הפלסטינים הצהירו כי אין בכוונתם לחדש את המשא ומתן עם ישראל, באופן ישיר ובאופן עקיף, כל עוד אין הקפאה ישראלית מוחלטת של הבנייה בהתנחלויות ובמזרח ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully