וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר אוסטריה התנצל על אי נגינת "התקווה" בתחרות סייף

קובי מנדל

22.4.2010 / 14:23

השגריר הגיע לביקור במעלות ופגש שם שתי סייפות שזכו בתחרות הבינלאומית, אך נאלצו לשיר לבדן את ההמנון לאחר שהאחראי "לא מצא אותו"

שגריר אוסטריה בישראל מייקל ראנדי, הביע היום (חמישי) את התנצלותו בפני סייפות מהעיר מעלות על כך שההימנון הישראלי לא הושמע בתחרות סייף בינלאומית שהתקיימה באוסטריה לפני כחמישה חודשים. השגריר הביע את ההתנצלות במהלך ביקור שערך ב"אורט מעלות".

התקרית המביכה אירעה בחודש נובמבר האחרון, אז זכו שתי סייפות ממכבי מעלות, דנה סטר לניקוב (14) ואלונה קומורוב (13) במקומות הראשון והשלישי בתחרות היוקרתית בסייף בסבב גביע אירופה. כאשר הודיע האחראי על נגינת ההמנונים כי הוא "אינו מוצא את ההימנון הישראלי", נקטו מאמן הנבחרת, יעקב פרדמן חברי משלחת ישראל והמלווים ביוזמה והחלו לשיר בעצמם את המנון "התקווה".

"אני מדגיש שזו היתה ללא ספק טעות טכנית", אמר השגריר האוסטרי והוסיף שהוא מבטיח שמקרה דומה לא יישנה. "אני מבין מה משמעות ההימנון עבור תושבי המדינה היהודית. יש לאוסטריה ההערכה עמוקה לישראל ולהישגים של הסייפות ממעלות", הוסיף.

השגריר האוסטרי הפתיע את הנוכחים, כשסיפר בין השאר, כי משפחת אביו היא ממוצא יהודי וכי הוא מודע להיסטוריה היהודית, והדגיש את המאמצים הרבים שעורכת שגרירות אוסטריה בישראל לשיפור היחסים וההכרות בין צעירים יהודים מאוסטרייה לישראל. בסיום ביקורו לחץ השגריר ידיהן של הסייפות הזוכות ונענה לשאלותיהם של שאר חברי קבוצת מכבי מעלות שנמנים עם תלמידי בית הספר המקומי במעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully