וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייפו כרטיסי אשראי ונשלחו למאסר ממושך

קובי מנדל

22.4.2010 / 14:01

בין 30 ל-40 חודשי מאסר נגזרו על ארבעה בני אדם שהודו והורשעו בזיוף וגניבת כרטיסי אשראי וכן בהונאת בנקים וגניבה מחשבונות בנק. השופט: "הם פעלו כמו גוף עם זרועות רבות"

בית המשפט השלום בחיפה גזר הבוקר (חמישי) עונשי מאסר כבדים על ארבעה בני אדם, שהודו והורשעו במסכת חמורה של הונאה בכרטיסי אשראי. אחד מהם גם הורשע בגניבות מחשבונות בנק והונאה של בנקים.

על אלכסיי קרבצקנקו בן 29 מנתניה וכן על דניאל סדניק בן ה-28 נגזרו 40 חודשי מאסר, על אמיל אזטיאן בן 28 מחיפה וכן יעקב גולודניקוב בן ה-64 מחיפה נגזרו 30 חודשי מאסר. על כל הארבעה הוטלו גם קנסות בגובה עשרות אלפי שקלים, ותשלום פיצוי למתלוננים.

העבירות בהן הורשעו הנאשמים הם קשירת קשר לביצוע לפשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והתחזות. שניים מהנאשמים - אמיל אזטיאן ויעקב גולודניקוב הורשעו גם בעבירות של הונאה בכרטיס אשראי, ניסיון להונאה בכרטיס אשראי והחזקת ציוד לזיוף הכרטיסים. דניאל סדניק הורשע גם בשיבוש מהלכי משפט.

הארבעה הורשעו בכך שבאמצעות זיוף כרטיסי אשראי, ביצעו רכישות במספר עסקים בארץ בכ-120 מקרים ובסך כולל של 400 אלף שקלים במהלך החודשים מאי ויוני אשתקד. כמו כן, מתואר כיצד שלושה מהם גנבו כרטיס אשראי מחנות טלפונים סלולריים, וכיצד פתחו חשבונות בבנקים בזהויות גנובות ומשכו כסף מהחשבונות של האנשים שאליהם התחזו.

השופט זאיד פלאח ציין בגזר הדין כי ארבעת הנאשמים הורשעו על סמך הודאתם במסכת חמורה של הונאה בכרטיסי אשראי. "הנאשמים כולם קשרו קשר לביצוע עברייני, חילקו ביניהם את התפקידים והיו שותפים מלאים בביצוע העבירות", נכתב בגזר הדין. "ארבעת הנאשמים ביצעו את מעשיהם בצוותא, כך שגם אם אחד מהם לא השתתף באופן פעיל במעשה מסוים, יש לראותו כמי שביצעו, והפסיקה המשילה מצב זה לגוף אחד עם זרועות רבות, כשגוף זה שם לו למטרה להונות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully