וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית 5 נשים ברחובות תל אביב

גלעד גרוסמן

22.4.2010 / 10:22

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 28 מיפו בגין תקיפת נשים וביצוע מעשים מגונים נגדן. הפרקליטות: "מדובר בעבריין מין סדרתי התוקף נשים צעירות בשעות הלילה, בלב תל אביב, בהיותן בגפן"

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אשרף אבו שנדי, בן 28 מיפו, שהוגדר על ידי המשטרה כ"תוקף נשים סדרתי". אבו שנדי נאשם בביצוע מעשים מגונים בכוח בחמש נשים, אותן תקף ברחובות תל אביב.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיים ויסמונסקי מפרקליטות מחוז תל אביב, אבו שנדי נהג להסתובב בחודשים האחרונים ברחובות תל אביב בשעות הלילה במטרה לאתר בחורות צעירות המסתובבות בגפן, ואז לתקוף אותן על מנת לגעת להן בחזה או באיבר המין. אבו שנדי נעצר לפני כשבועיים, זמן קצר לאחר מקרה התקיפה האחרון בו הוא חשוד.

מתוך בכתב האישום עולה שיטת הפעולה של אבו שנדי. לפי המקרה הראשון המתואר, בעודו מהלך ברחובות תל אביב הוא הבחין באישה בת 30 בזמן שהגיעה לפתח הבניין בו היא מתגוררת סמוך לשעה 4 לפנות בוקר. הוא הגיח מאחוריה בריצה, נגע לה בחזה ולאחר מכן שלח ידו מתחת לחצאיתה ונגע באיבר מינה, תוך שהוא משתמש בכוח על מנת להתגבר על התנגדותה. המתלוננת צעקה והדפה אותו בכוח, אז נמלט מהמקום בריצה.

במקרה נוסף מתואר הנאשם תוקף צעירה בת 17 לאחר שהבחין בה בזמן שהלכה ברחוב בשעת לילה. הוא התנפל עליה מאחור, נגע בחזה שלה ואז הכניס את ידו לתוך מכנסיה ונגע באיבר מינה מעל לתחתונים. הקטינה צעקה לעברו "מה אתה עושה?", כתגובה הוא צעד לאחור, ואז היא נמלטה בריצה מהמקום. לפי כתב האישום המונח נגדו נראה כי תקף בצורה דומה שלוש נשים נוספות.

נוכח המקרים המתוארים מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. "מדובר בעבריין מין סדרתי התוקף נשים צעירות בשעות הלילה, בלב תל אביב, בהיותן בגפן. מעשיו מבוצעים על רקע דחף מיני בלתי נשלט, ועל כן שחרורו מהווה סכנה חד משמעית, ברורה ומיידית, לציבור הנשים", נכתב בבקשת המעצר.

על פי בקשה זו, בתחילת חקירתו במשטרה הודה אבו שנדי בביצוע מעשים מגונים שונים ואף התייחס באופן פרטני לשניים מהמקרים המתוארים בכתב האישום. לחוקרים אמר: "אני רואה מטושטש כשאני עושה את זה... אני מתלהב". אולם, בשלב מסויים הפסיק לשתף פעולה עם חוקריו, הכחיש את המיוחס לו ושמר על זכות השתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully