וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללת נתניה ניצחה ב"חידון המשפט הישראלי"

גיל סימה

22.4.2010 / 9:25

החידון, הנערך זה שלוש שנים, מפגיש סטודנטים מכלל המוסדות האקדמיים ללימוד משפטים ומעמיד למבחן את בקיאותם והידע שלהם בתחומי המשפט השונים

יממה לאחר הכרזת הזוכה בחידון התנ"ך העולמי קיים אמש(רביעי) בית הספר למשפטים של המסלול האקדמי במכללה למנהל את "חידון המשפט הישראלי" שבסופו הוכרזה המכללה האקדמית נתניה כזוכה הגדולה של הערב. לאחר שהחזיקו כשנה בתואר "נבחרת בית הספר למשפטים הבלתי מנוצחת" נאלצו הסטודנטים מטעם המכללה למנהל להוריש את המדליה לעמיתיהם מהמכללה האקדמית נתניה ולהביט בחבריהם מהספסל האחורי.

חידון המשפט הישראלי נערך זה כשלוש שנים, כשהוא מפגיש סטודנטים מכלל המוסדות האקדמיים ללימוד משפטים ומעמיד למבחן את בקיאותם והידע שלהם בתחומי המשפט השונים. בזה אחר זה עלו אמש נבחרי המוסדות האקדמיים אל בימת האודיטוריום, ביניהם תלמידים מאוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת חיפה, המרכז הבינתחומי בהרצליה, המכללה האקדמית קריית אונו ומכללת שערי משפט. התלמידים נשאלו שאלות במגוון תחומים, אשר התמקדו השנה בזכויות האדם. ההתמודדות נעשתה בשני סבבים, כשדווקא המארחת והזוכה בשנה שעברה, המכללה למנהל, נאלצה לסיים את התחרות כבר בשלב מוקדם, וכך גם הרכב הסטודנטים הנבחר של אוניברסיטת תל אביב.

בראש פאנל השופטים, אשר הורכב מעו"ד אביגדור פלדמן, שופט בית המשפט המחוזי גלעד נויטל ודיקאן בית הספר למשפטים שערי משפט ד"ר אביעד הכהן, עמד שופט בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין. "זה די מטריד אותי שאת לא יודעת שאלה מסוג זה", אמר חשין לסטודנטית אשר היססה בתשובתה לאחת מן השאלות והוסיף לעקוץ חלק מן הסטודנטים ואף להוריד מהניקוד של נבחרתם בשעה שאלו השיבו במהירות על השאלה שהוצגה בפניהם.

"זה הזמן ללמוד", אמר חשין לקהל הסטודנטים, "אני עדיין לומד מבית הספר העממי, כשעכשיו כולנו כבר יודעים שעם הגיל החשק ללמוד הולך ופוחת והזיכרון מתקהה".

בפתח החידון הסתבר כי הסגר האווירי, ששיתק במשך כמעט כשבוע את מרבית אירופה, השפיע גם על האירוע המכובד, עם היעדרותה של פרופ' אורנה בן נפתלי, דיקאן בית הספר למשפטים אשר נאלצה לדחות את הגעתה ארצה לנוכח המשבר.

  • עוד באותו נושא:
  • משפטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully