וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל ביציבות

עומר רבין

21.4.2010 / 23:01

בניו יורק נחתם יום מסחר תנודתי שהחל בעליות שערים על רקע דו"חות מוצלחים של חברת אפל, אך המשיך בירידות שערים. בסופו של יום - ננעלו המדדים ללא שינוי ניכר

יום הפכפך למדי עבר על הסוחרים בוול סטריט, שאופיין בהיפוכים תדירים במגמת המסחר - זאת לאחר יומיים רצופים של עליות שערים אשר תיקנו את הירידות שקדמו להם על רקע החקירה בארה"ב של בכירי בנק ההשקעות גולדמן סאקס.

המסחר נפתח באווירה חיובית למדי על רקע דו"חות חיוביים בעיקר בענף הפיננסים ובענף הטכנולוגיה. הבנקים וולס פארגו ומורגן סטנלי פירסמו היום תוצאות כספיות חיוביות מעבר לתחזיות האנליסטים ותרמו לאופטימיות בקרב המשקיעים.

את העניין הרב ביותר ריכזה מניית אפל שדיווחה על זינוק מדהים של 90% ברווח הרבעוני שלה וגידול מרשים של קרוב ל-50% בהכנסות. מניית החברה למעשה הכפילה את ערכה בתוך שנה וסגרה גם היום יום מסחר מוצלח במיוחד כשהיא מוסיפה לערכה כ-6% נוספים.

על המסחר העיבו, עם זאת, החדשות מאירופה שם חוששים כלכלנים כי ההתמודדות עם המשבר הקשה בענף התעופה שנבע מהתפרצות הר הגעש האיסלנדי יקשה על מתן הסיוע ליוון ועשוי לפגוע בהתאוששות ביבשת.

בסיכומו של יום, עלה מדד הדאו ג'ונס בשיעור מזערי של פחות מעשירית האחוז ונחתם סביב שער של 11,123 נקודות. מדד הנאסד"ק עלה בכשתי עשיריות האחוז ונחתם סביב שער של 2,505 נקודות. המדד המדרג את ביצועי 500 החברות המובילות ירד בכעשירית האחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully