וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה של זקן: לא היתה הצעה לעדות מדינה

21.4.2010 / 16:20

עורך דינה של שולה זקן הכחיש במסיבת עיתונאים שכינס במשרדו את הפרסומים לפיהם הוצע לזקן להיות עדת מדינה בפרשת הולילנד. "זה הבל הבלים ורעות רוח"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: עידן גוראל)

"שולה זקן תחזור ארצה כבר בשבוע הבא וכאשר תגיע תשיב ככל שניתן על כל השאלות שיציגו בפניה חוקרי המשטרה", כך אמר היום (רביעי) עורך דינה של זקן, מיכה פטמן. פטמן אמר כי זקן מוכנה לעמוד לרשות החוקרים בכל עת ולכל מטרה והסיבה שלא הגיעה עד כה לכל חקירה היא העובדה שטסה לטיול מתוכנן בחו"ל עוד לפני חשיפת פרשת הולילנד. "רק בערב יום העצמאות אמרו החוקרים לפטמן כי היא נחוצה לחקירה. קודם לכן הסתפקו בהזמנה לחקירה שהושארה בביתה למרות שידעו כי היא שוהה בחו"ל, אמר.

פטמן התייחס גם לדיווחים על כך שזקן נמצאת במגעים לחתום על הסכם עד מדינה ואמר כי כל הדברים הללו אינם נכונים ופוגעים בה ובמשפחתה. "לא ניתן להגדיר פרסומים אלו אלא כמדורת הבלים. מדובר בהבל הבלים ורעות רוח, לא היתה פנייה, רמז או דבר אחר לזקן או אלי", הבהיר. הוא הוסיף שאין צורך להציע לזקן הצעות כלשהן כי בכוונתה למסור גרסה ברורה בפרשה והוא משוכנע שהחוקרים ישתכנעו בחפותה. בנוסף התייחס פטמן להימנעותה של זקן לענות לשאלות החוקרים בפרשות טלנסקי וראשונטורס ואמר כי היא סברה, בצדק, שמנסים להשתמש בה כדי להפליל את ראש הממשלה אולמרט.

הבוקר הכחישה גם הפרקליטות את הפרסומים על פיהן הוצע לזקן להיות עדת מדינה בפרשת הולילנד. בהודעה שפרסמה הבוקר הפרקליטות נכתב, כי "אין אמת בפרסומים לפיהם המשטרה או הפרקליטות מקיימים או קיימו מגעים עם הגב' שולה זקן, וממילא הגורם העומד מאחורי הפרסומים אינו המשטרה או הפרקליטות".

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון שחרר הבוקר בתנאים מגבילים שלושה מהחשודים במעורבות בפרשת הולילנד. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ושחרר למעצר בית למשך עשרה ימים את אנשי העסקים אביגדור קלנר והלל צ'רני עליהם הוטל צו איסור יציאה מהארץ וכן את מהנדס העירייה לשעבר אורי שטרית. השלושה מצטרפים לשלושה חשודים אחרים במעורבות בפרשה, ששוחררו השבוע למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully