וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב יצהר חשוד במעורבות בעימות עם צה"ל

יהושע בריינר ואיילה חננאל

21.4.2010 / 15:46

צעיר כבן 20 מהיישוב יצהר עוכב לחקירה בחשד למעורבות בעימותים האלימים אתמול בין מתנחלים מהיישוב לחיילים. לדברי המתנחלים הוא שוחרר כעבור שעתיים

משטרת מחוז ש"י עיכבה היום (רביעי) תושב יצהר כבן 20 בחשד למעורבות בעימותים אתמול בין מתנחלים מהיישוב לחיילים. לדברי המתנחלים האיש שוחרר כעבור שעתיים.

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בפתח תקווה ביום את מעצרו של קטין בן 16 מיצהר החשוד במעורבות בעימותים. זאת למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו ביומיים. הקטין נעצר בחשד שניקב את צמיגיו של ג'יפ צבאי אשר ערך סריקות ביצהר. עורך הדין עדי קידר מארגון "חננו" המייצג את הקטין אמר כי לנער אין קשר לאירועים ביצהר. פרקליטו הנוסף של הנער, עורך הדין יהודה שמעון, טען כי "במהלך המעצר הפעילו הכוחות אלימות כלפי הנער, שברו את משקפיו וגררו אותו מביתו וזאת לכאורה בניגוד לחוק".

פיקוד מג"ב גינה בצהריים את העימותים אתמול ואמר כי "אנו רואים בחומרה כל פגיעה באנשי כוחות הביטחון. משטרת ישראל ומג"ב יפעלו ביד קשה כנגד קומץ פורעי החוק המכתימים ציבור שלם ופוגעים במגני העם, באותם לוחמים העושים לילות כימים בשמירה ובהגנה על תושבי יהודה ושומרון ומגנים בגופם על מדינת ישראל". עוד מסר דובר מג"ב כי "התנהגותם של פורעי החוק מהווה סטירת לחי וכפיות טובה. מערכת אכיפת החוק תעשה את הכל על מנת למצוא את האחראים למעשה. יחד עם זאת נמשיך להגן בנאמנות ולדאוג לשלומם ולביטחונם של תושבי יהודה ושומרון שומרי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully