וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 נערות הותקפו מינית בליל העצמאות

קובי מנדל

21.4.2010 / 15:40

המשטרה עצרה 4 צעירים בחשד לתקיפה, ושחררה אותם. האם של אחת הנערות: "לצעירים קרובי משפחה במשטרה ולכן הם שוחררו". המשטרה: אם יתברר שישנן ראיות נגדם, יוגש כתב אישום

מלחמת גרסאות בין קורבנות מעשה מגונה לכאורה, לבין המשטרה: היום (רביעי) התברר כי שלוש נערות בנות 13 מהצפון הזעיקו בליל יום העצמאות בלשים מתחנת נהריה לאחר שלטענתן הותקפו על ידי ארבעה צעירים שאף ביצעו מעשה מגונה באחת מהן. מהמשטרה נמסר כי הארבעה נעצרו והכחישו בחקירתם את החשדות שיוחסו להם ולאחר כיממה שוחררו ממעצר.

אימן של אחת הנערות סיפרה לוואלה! חדשות כי מדובר בארבע נערות בנות 12 ו-13 שהותקפו על ידי כעשרה בני מיעוטים המתגוררים באחד הכפרים בגליל המערבי. היא הוסיפה כי שתיים מהנערות הצליחו להימלט מהתוקפים ושתיים הותקפו מינית על ידם. מיד לאחר האירוע נלקחו הבנות לתחנת המשטרה, שם לטענת האם תחקרו אותן השוטרים בניגוד לחוק, שכן רק בסמכות חוקר ילדים לעשות זאת.

האם סיפרה עוד כי כעת הבנות אינן מדברות והן לא פוקדות את בית הספר. "זו בושה למשטרת ישראל שלאחר שלוש שעות כולם שוחררו, למרות שאחד מהם הודה במעשה וגם זוהה", אמרה האם. "הם באים ממשפחות שיקיריהן משרתים במשטרה ובשב"ס, ואותם קרובי משפחה הגיעו לתחנת המשטרה לאחר מעצר הצעירים ולכן הם שוחררו". האם טענה גם כי התוקפים ערפלו את הנערות באמצעות ספריי.

ואולם, מפקד תחנת נהריה סנ"צ בני אבליה מסר גרסה שונה לאירועי אותו הלילה. לדבריו, מיד לאחר האירוע בלשי התחנה עצרו את ארבעת החשודים בתקיפה והם נלקחו לחקירה. במקביל המשטרה הגישה בקשה למשרד הרווחה לזמן חוקרת ילדים כדי לגבות עדות מהנערות המתלוננות וכי בשל החג הליך זה התחיל רק הבוקר. "כשנקבל את תוצאות גביית עדויותיהן יוזמנו הנערים שוב לחקירה ועל סמך הראיות יוחלט אם יוגש נגדם כתב אישום", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully