וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ לאוטובוס ומכר כרטיסיות מוזלות

יוסי מדריסוביץ'

21.4.2010 / 11:21

נהג חברת אגד התלונן כי אלמונים פרצו לרכבו וגנבו כרטיסיות בשווי 5,000 שקלים. המשטרה עצרה נער בן 17 בחשד שפרץ לאוטובוס ומכר את הכרטיסיות במחיר זול לתלמידים בשרון. החשוד מכחיש

לבית משפט השלום בכפר סבא יוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד נער בן 17 מאזור השרון, החשוד בפריצה לאוטובוס של חברת אגד וגניבת כרטיסיות שנמכרו במחיר מוזל לבני נוער הלומדים בתיכונים באזור. החקירה החלה לאחר שנהג חברת אגד התלונן כי אלמונים פרצו לרכבו וגנבו תיק שהכיל כרטיסיות בשווי של כ-5,000 שקלים וכן מאות שקלים במזומן.

הנהג עצמו זיהה שני קטינים שעלו לאוטובוס עם הכרטיסיות שנגנבו ובעקבות כך החל מחלק הנוער של משטרת כפר סבא בחקירה נמרצת, שבמהלכה נחקרו מספר חשודים. אחד המעורבים, נער בן 17, נעצר בחשד לפריצה לאוטובוס שממנו נגנבו הכרטיסיות והפצתן במחיר מוזל לתלמידים מתיכונים באזור השרון.

ראש מחלק הנוער במשטרת כפר סבא מפקח יוני פינקלשטיין, אמר לוואלה! חדשות כי "הכרטיסיות שנגנבו מהפריצה נמכרו לקטינים באזור השרון. במהלך החקירה ביצענו חיפושים בבתים של שבעה מעורבים, חלק מהכרטיסיות נתפסו, אבל אנחנו לא יודעים כמה מהן נמכרו. אנחנו גם לא יודעים אם מדובר במהלך מתוכנן. החשוד העיקרי מכחיש את החשדות המיוחסים לו". מפקח פינקלשטיין הוסיף כי בני נוער מאזור השרון שרכשו כרטיסיות מגורם בלתי רשמי, מוזמנים להחזיר אותן לתחנת המשטרה בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully