וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנתיים שתה נוזל להדלקת פחמים

אריאל נוי

21.4.2010 / 0:01

פעוט בן שנתיים בראש העין הצליח להגיע לנוזל להבערת פחמים ושתה אותו. צוות מגן דוד אדום פינה את הפעוט לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר קשה והוא מונשם ומחוסר הכרה

חשש לחייו של פעוט בן שנתיים ששתה אמש (שלישי) חומר להדלקת פחמים ברחוב דן בראש העין. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ירקון שהוזעק למקום טיפל בפעוט ופינה אותו במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים שיבא בתל השומר.

מחקירה ראשונית עולה כי הוריו של הפעוט ביקרו אצל דודתו ובשעה שעמלו על הכנת הפחמים, נטל את בקבוק הנוזל ושתה ממנו. פרמדיק מד"א, מועויה כבהא סיפר לוואלה! חדשות כי "נתקלנו בפעוט עם קוצר נשימה חריף והתחלנו בטיפול. במהלך הטיפול הפעוט איבד את ההכרה". כבהא הוסיף כי הוא מעולם לא נתקל באירוע דומה.

הוריו של הפעוט הגיעו לבית החולים והם שרויים במצב של הלם. מקורבי המשפחה סיפרו כי ההורים "אינם מבינים כיצד הגיע הבקבוק לידיו של בנם". מבית החולים נמסר כי צוות הרופאים מנסה לייצב את מצבו של הפעוט.

חומרים דליקים וחומרים להבערת פחמים משמשים במקרים רבים להצתת מנגלים וייתכן כי הנוזל הושאר ללא השגחה וכך הגיע לידיו של הילד.


עדכון ראשון - 20.4 17:47

  • עוד באותו נושא:
  • הרעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully