וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לעלות? המדדים באסיה מתחזקים

מיכל רמתי

20.4.2010 / 9:38

אופטימיות באשר לצמיחה בכלכלת ארה"ב וכן סימנים ראשונים להתפזרות ענן האפר מעל אירופה שולחים הבוקר את המדדים באסיה לתקן את הירידות החדות שרשמו. שנחאי עולה ב-1.1%

עליות נרשמות באסיה בעקבות עדויות להתאוששות בכלכלה האמריקאית, דו"חות כספיים טובים מן הצפוי, והערכות כי לתביעה נגד גולדמן סאקס לא יהיו השלכות מרחיקות לכת.

מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה ב-0.7%, לאחר שאתמול רשם ירידה של 2.1%. טוקיו עולה ב-0.2%; הונג קונג עולה ב-0.8%; סיאול עולה ב-0.6%. בשנחאי נרשמת ירידה של 1.1% בהובלת מניות הנדל"ן, לאחר שהממשל הסיני הידק את ההגבלות על שוק הדיור.

מדד המדדים המובילים בארה"ב שהתפרסם אתמול הוביל לאופטימיות מחודשת. המדד, העוקב אחר כמה נתונים כלכליים מרכזיים בארה"ב, עלה במארס ב-1.4%, השיעור החד ביותר זה 10 חודשים. בעקבות פרסום המדד אמר צ'רלס אוונס, נשיא הבנק הפדרלי של שיקגו, כי "המיתון בארה"ב בהחלט הסתיים".

לתביעה שהגישה הרשות לני"ע בארה"ב (SEC) צפויות להיות השלכות מוגבלות בלבד על השווקים באסיה, אמרה היום הרשות לני"ע של דרום קוריאה. מניות הבנקאות באסיה התחזקו בעקבות הערכות אלה. בנק מיזוהו פייננשל מתחזק ב-1.1% בטוקיו. HSBC מתחזק ב-0.9% בהונג קונג. ICBC הסיני מתחזק ב-0.5% בהונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully