וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחאן: י' וחבריה הם רוצחיה של דנה בנט

עידן אבני

18.4.2010 / 14:15

יחיא פרחאן, המואשם ברצח דנה בנט והתיירת הצ'כית מירלובה, העיד לראשונה וטען כי בת זוגו י' וחבריה עומדים מאחורי הרציחות כחלק מפעילות בכת השטן. "הם עשו טקסים ושתו דם חתולים"

יחיא פרחאן העיד היום (ראשון) לראשונה במשפט הרצח של דנה בנט. פרחאן, המואשם ברצח הנערה דנה בנט והתיירת הצ'כית סילביה מילרובה, הפתיע בעדותו וטען כי סייע למשטרה בפרשת אלחנן טננבאום, מנע פיגוע בקונסוליה הבריטית לפני כארבע שנים והתריע כי עומדים לחסל את העבריין יעקב אלפרון.

פרחאן המשיך בעדות וטען שי' וחבריה הם שרצחו את בנט והתיירת הצ'כית במסגרת פעילות בכת השטן, בעודו טוען כי הם "היו עושים טקסים ושותים דם של חתולים". למרות האמור, במסגרת החקירה הנגדית התקשה פרחאן להסביר מדוע לא סיפר גרסה זו עד היום.

בנוסף לעדותו טען פרחאן כי במסגרת החקירה עם עורך דינו סיפר שבימים הראשונים למעצרו הוכה ולא זכה לאוכל או מים, לדבריו קיבל פרטים על מעשי הרצח במהלך החקירה.

לפי כתב האישום שהוגש נגד פרחאן וזוגתו י', השניים הבחינו בבנט בת ה-15 בשעת לילה מאוחרת, בעודה יורדת ממונית שירות שהסיעה אותה מעבודתה כמלצרית, חזרה לבית דודה בטבריה. השניים החליטו כי י' תצא מהרכב ותציג עצמה כעובדת בבית מלון השייך לפרחאן, ותבקש מבנט לבוא ולעזרה בכוח אדם למספר שעות מצומצם.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שבנט נכנסה לרכב, החל פרחאן בנסיעה לעבר שביל עפר סמוך למושב מגדל. בהגיעם סמוך למטע זיתים במקום, עצר פרחאן את הרכב וירד ממנו בתואנה כי עליו להטיל את מימיו וי' אף היא ירדה מהרכב בתואנה דומה. דנה, אשר חששה להישאר לבדה ברכב בלי י', ביקשה להתלוות אליה, אלא שמיד בצאתה מהרכב, הלם פרחאן באגרופו בפניה. דנה התחננה על חייה ומיד לאחר מכן הלם פרחאן שוב בפניה באגרופו בכוח וגרם להתמוטטותה. פרחאן קרע את חולצתה של דנה, משך בכוח את חזייתה וחנק אותה באמצעות החזייה, עד שגרם למותה, כל זאת כאשר י' עומדת בסמוך וצופה במעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully