וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה מאונס לאחר 3.5 שנים במעצר בית

גלעד גרוסמן

18.4.2010 / 14:06

לאחר שלוש וחצי שנים במעצר בית זיכה ביהמ"ש את תושב בני ברק שהואשם באונס וביצוע מעשים מגונים בגיסתו, עימה ניהל רומן בעבר. "הקורבן אינה מתנהגת באופן המתיישב עם ההיגיון"

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה היום (ראשון) את מ', תושב בני ברק שהואשם באונס וביצוע מעשים מגונים בגיסתו, לאחר שהשופטים קבעו שלא ניתן לפסול את גרסתו שיחסי המין בוצעו בהסכמה וכי בינו לבין הגיסה התנהל רומן.

בכתב האישום שהוגש נגד מ' לפני 3.5 שנים נטען, כי הוא התארח עם אשתו בבית הוריה, על מנת לארח לאחותה חברה, בזמן ששהתה לבדה בבית. הפרקליטות טענה שבמהלך הלילה הוא ניגש לחדרה, שישנה במיטה יחד עם אשתו וילדיהם, והניח את ידה על איבר מינה. היא נבהלה והעירה את האחות והוא עזב את החדר. בבוקר עברה הגיסה לישון בסלון ואז הוא נשכב מעליה ואנס אותה.

הנאשם טען, באמצעות עורכי דינו משה ושירה מרוז, כי במשך כשנתיים לפני האירועים שמוזכרים בכתב האישום ניהלו השניים רומן סודי. הקשר נפסק לאחר שאשתו וכמה מקרובי משפחתם החלו לחשוד בקיומו. הוא טען עוד, שמי שיזמה את המגע המיני בבית המשפחה היתה הגיסה.

השופטים, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף, קבעו בהכרעת הדין כי המתלוננת ניסתה להסוות בעדותה את התנהגותה כלפי הנאשם ו"להשחיר עד מעבר לכל היגיון את יחסה האמיתי כלפיו". הם התייחסו גם לעובדה שהמתלוננת נתנה לנאשם כסף לדלק וסיגריות והביאה לו מתנה מחו"ל. הם הבהירו שהעובדה שקורבן לעבירות מין אינה מתנהגת באופן ש"מתיישב עם ההיגיון" אינה פוגעת במהימנותה, אולם במקרה זה התנהגותה מעלה ספק סביר ולכן זיכו את הנאשם.

"אנחנו מאוד שמחים על תוצאת המשפט, אולם מצטערים על כך שזה לקח שלוש וחצי שנים בהם הוא ישב במעצר בית, וזה כאשר כל הנתונים על הבעייתיות בעדותה היו בידי הפרקליטות כבר מתחילת הדרך", אמרו עורכי הדין מרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully