וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונה קשה בבאר שבע

רמי שני

18.4.2010 / 0:43

רכב בו ארבעה נוסעים התהפך בצומת חטיבת הנגב בעיר. כוחות החילוץ קבעו את מותם של שניים מהנוסעים וחילצו שני פצועים במצב קשה מכלי הרכב

הקטל בדרכים נמשך: שני בני אדם נהרגו ושניים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים קשה שאירעה הלילה (ראשון) בצומת חטיבת הנגב בבאר שבע. התאונה אירעה לאחר שרכב פרטי התהפך לתעלה בצד הדרך.

כוחות מד"א וכיבוי אש חילצו את ההרוגים מהרכב ופינו את הפצועים לבית החולים סורוקה. כל הנפגעים הינם גברים בשנות השלושים לחייהם. בנוסף, נערכו סריקות לבדוק האם ישנם נפגעים נוספים מתחת לכלי הרכב שהתהפך. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

קצין המבצעים של זק"א נגב, גדי קלרמן, דיווח לוואלה! חדשות, כי "רכב מסוג מזדה נזרק לתעלה בעומק ארבעה מטרים. הרכב נמעך כולו, והתמונות היו קשות. הוצאו שתי גופות ושני פצועים אנוש שפונו לסורוקה. החילוץ היה מסובך, אך לא לקח הרבה זמן. לצערנו, אנו נאלצים שוב להתמודד עם המראות הקשים של הקטל בדרכים".

שני ההרוגים מהתאונה בבאר שבע מעלים את מניין ההרוגים בתאונות דרכים לשלושה ביממה האחרונה לאחר שרוכב אופנוע נהרג בצהרים בתאונה בכביש חוצה ישראל. משה דרוק, תושב מודיעין בן 59 נהרג אמש בהתהפכות אופנועו בעת שנסע בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully