וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה גופת הצעיר שטבע במאגר יתיר

רמי שני

17.4.2010 / 7:48

צוללני יחידת החילוץ חידשו את החיפושים אחר הצעיר שטבע אמש במאגר יתיר כשניסה להציל את בני דודיו. "מדובר במאגר עמוק והצמחייה בקרקעיתו מקשה על החיפושים"

במאגר יתיר איתרו הבוקר (שבת) מתנדבי יחידת החילוץ של המשטרה בדרום את גופתו של רעד שהר, בן ה- 23 תושב חורה שטבע במי המאגר. הצעיר ניסה לסייע לשני בני דודיו שאחד מהם התבקש להביא מים לכיבוי מדורה אותה הדליקה משפחתו במהלך בילוי ליער. הילד נפל למים ואחיו ניסו לסייע לו. גם בן הדוד נכנס לנסות לסייע אך שקע אף הוא במים. כוחות ההצלה סרקו אמש אחר הטובעים. שני האחים אותרו סמוך לגדה הצפונית של המאגר אך גופתו של רעד לא התגלתה.

הבוקר התחדשו החיפושים בסיוע צוללנים של כוחות החילוץ."אנחנו פורשים חבלים ואמצעים כדי לאפשר לצוללנים לרדת לתחתית המאגר", אמר אלי שגיא מפקד יחידת חילוץ ערד. "מדובר במאגר עמוק שגובה המים מגיע לכ-15 מטרים, הגדות חלקות מאוד ובפנים צמחיה שמקשה על חיפושים. הצוללנים יסרקו סמוך לשטח בו נכנס הצעיר למים אך קיימת אפשרות שהגיע לעומק יותר גדול".

בן משפחתו של הנעדר אמר לוואלה! חדשות כי זה אסון גדול. "הם בסך הכל הלכו לשאוב מים לכיבוי מדורה שהדליקה המשפחה. חבל על הילדים, כל המשפחה בהלם". רבים מבני הכפר חורה הגיעו הבוקר למקום. מאגר יתיר הוא מאגר בצורת משולש, אורכו 300 מטרים ורוחבו 120 מטרים. הוא נמצא סמוך ליישוב שני בחבל יתיר.

עדכון ראשון: 19:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully