וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים טבעו למוות ביער יתיר

יהושע בריינר ורמי שני

17.4.2010 / 0:09

קיים חשש לחייו של בן דודם שנכנס אף הוא למים וטרם אותר. השלושה בני 17-23 נכנסו למי מאגר מגודר ביער יתיר, שם נשאבו שני האחים על ידי המשאבות. בן דודם שניסה להצילם, טבע אף הוא. החיפושים אחריו הופסקו בשל רדת החשכה ויימשכו מחר

טרגדיה בדרום: גופותיהם של שני אחים, תושבי הכפר חורה שבנגב, נמשו הערב (שישי) מתוך מי המאגר ביער יתיר לאחר שטבעו. בן דודם שניסה להצילם עדיין נעדר. השלושה, עבד ומחמוד נאג'ד בני 17, ו-18 ובן דודם רעד שהר, בן ה- 23, נשוי ואב לילדים, חדרו למאגר מים מגודר, וככל הנראה בשל פעילות המשאבות במקום, נשאבו לקרקעית וטבעו. גופותיהן של שני האחים הוטסו על ידי מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. החיפושים אחר שהר הופסקו בשל רדת החשכה והצמחיה הרבה במאגר, ויימשכו מחר.

קעיד אבו ליגאן, דובר הכפר חורה ובן למשפחת שלושת הצעירים, סיפר לוואלה! חדשות כי ארבעה בני משפחה הגיעו למאגר יתיר. לדבריו, "הם היו שלושה אחים ובן דוד. שני האחים הצעירים יותר נכנסו למים והתחילו לטבוע. בן דודם בן ה-23 קפץ לנסות להצילם אך גם הוא טבע". בן המשפחה הרביעי שהיה במקום הלך להזעיק עזרה.

רבים מבני הכפר הגיעו למאגר עם היוודע דבר האסון. "יש גדר ויש שילוט האוסר את הכניסה", המשיך אבו ליגאן. "אבל לצערי הם נכנסו למרות האיסור. אנחנו חשים שאסון כבד פקד את הכפר", אמר.

צוותי החילוץ וההצלה הרבים שהוזעקו למקום מצאו את בגדיהם של הצעירים סמוך למאגר. כוחות ההצלה פעלו במקום על מנת להפסיק את פעולת המשאבות ולאתר את הצעירים. לאזור הוזעקו גם מסוקים לחילוץ הגופות.

מוקדם יותר היום טבע למוות גבר בן 64 במהלך צלילה בחוף אלמוג שבאילת. עוברי אורח שהבחינו בצולל שהיה במצוקה משו אותו מהמים. למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום שביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים "יוספטל" בעיר.

עדכון ראשון: 18:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully