וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקרן החדשה" נגד "אם תרצו" - סיבוב שני

בזמן שחברי הקרן החדשה לישראל ערכו אירוע בתל אביב הפגינו חברי תנועת 'אם תרצו' כחיילים במדים בתוך כלוב, בטענה שהקרן מנסה לאסור קצינים בגין פשעי מלחמה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: EDK תקשורת)

עימות קולני התפתח היום (שישי) בין פעילי הקרן החדשה לישראל ובין חברי תנועת "אם תרצו". הקרן החדשה קיימה אירוע עצמאות בהשתתפות אמנים וזמרים במועדון ברחוב לבונטין בתל אביב. במהלך האירוע הגיעו למקום פעילי "אם תרצו" לבושים במדים וחלקם אף הוצגו ככלואים בתוך כלוב, בשל טענתם שחברי הקרן החדשה פועלים להוציא צווי מעצר לקציני צה"ל בגין פשעי מלחמה.

"פעילי הימין הגיעו למקום לעורר פרובוקציה ולהכפיש את הקרן", אמר פעיל בקרן לוואלה! חדשות. "יומיים לפני יום הזיכרון, לעמוד במדי צבא ולספר סיפורים על ארגון שהם לא מכירים זה לבזות את הצבא הדגל והמדינה. אלו הכפשות נוראיות לקרן שתומכת במאות ארגונים חברתיים. מנסים להציג אותנו כבוגדים ואויבי המדינה. הם התייצבו על המדרכה ממול וניסוי לנכס את ההמנון ובאו עם טי שרטים של הרצל".

ארז תדמור, ראש אגף מדיניות והסברה ב"אם תרצו" אמר לוואלה! חדשות כי "חברי התנועה, שהינם חיילי מילואים, הגיעו במדים ונכנסו לכלוב ענק תחת הקריאה 'נרדפי הקרן החדשה'. הגענו למה שכונה 'מסיבת העצמאות של הקרן' ונדהמנו כשלא ראינו במקום אפילו דגל ישראל אחד. אנו מקווים שיותר אנשים ייחשפו לפעילות המזיקה של הקרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully