וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים: קציני פיקוד מרכז בטרוף מוחלט

16.4.2010 / 16:27

בתגובה לקצין בכיר בפיקוד מרכז שאמר כי מדיניות "תג המחיר" של המתנחלים היא טרור, אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין כי דברי הקצין מעודדים רצח יהודים: "בצה"ל מדברים כמו שמאל קיצוני"

בתגובה לדברי הקצין הבכיר על כך שפעולות התג המחיר הן טרור יהודי, אמר היום (שישי) יו"ר ועד מתיישבי בנימין איציק שדמי כי דברי הקצין הבכיר עלולים לעודד רצח יהודים.

"ישנו טירוף מערכות מוחלט בקרב קציני הפיקוד. הגדרת פעולות מחאה, קשות ככל שיהיו, כפעולת טרור יוצרת הקבלה בין רצח יהודים לבין תגובה עליהם. פעולות המחאה של היהודים אינן דומות לפעולות הטרור של הערבים אשר אינם בוחלים בשום אמצעי לרצוח יהודים. ההשוואה הנואלת הזו מעניקה לערבים לגיטימציה להמשיך בפעולות הטרור באצטלה של תגובה לפעולות היהודים".

"מצער לראות", הוסיף שדמי, "שקציני פיקוד מרכז המאשימים יהודים בהסלמת המצב נוקטים בשפת דיבור הלקוחה מתוך הז'רגון של השמאל הקיצוני. אם התפרעויות הערבים התכופות היו זוכות לתגובה נחרצת וקשה של מערכת הביטחון לא היו נוצרות פעולות נקם של היהודים העושים מעשיהם מתוך כעס על מצבם הביטחוני המופקר. מוטב היה לו אותו קצין היה עוסק במיגור האלימות הערבית במקום לשחרר הצהרות פופוליסטיות כנגד המתיישבים היהודים החלוצים".

על רקע ריסוס כתובות הגרפיטי על קיר מסגד ושריפת שני כלי רכב בכפר חווארה השבוע אמש אמר לוואלה! חדשות קצין בכיר בפיקוד המרכז כי "מבצעי אירועי 'תגי המחיר' הם טרוריסטים יהודים, ויש לנו כאלה. יש שוליים קיצוניים שהם מעטים מאוד ללא הנהגה מסודרת שמבחינתנו הם טרוריסטים יהודים. מי שמצית מסגד או מנסה לפגוע בפלסטינים הוא טרוריסט", אמרו בפיקוד.

"תג מחיר" הוא מושג שנקבע בקרב המתנחלים לאירועי תגובה המבוצעים בעיקר נגד פלסטינים, הנעשים לאחר פינוי מאחזים המבוצעים על ידי כוחות הביטחון הישראליים או לאחר פיגועים של פלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully