וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 3 מתאבקים היכו למוות חלפן כספים

16.4.2010 / 12:28

שלושה מתאבקים, בהם סרגיי שיצנין שזכה במדליית זהב בהיאבקות במכבייה, מואשמים כי שדדו ורצחו את חלפן הכספים אריה גזית בתחנה המרכזית בתל אביב

עוז מרון

(צילום עוז מרון; עריכה לירז ליבנה)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד סרגיי שיצנין, ספיר וורטון ושלווה ציציאשווילי, בגין רצח חלפן הכספים אריה גזית, בן 65, בחנותו בתחנה המרכזית בת"א לפני כשלושה חודשים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלי שוורץ מפרקליטות מחוז תל אביב, השלושה שהיו מתאבקים בעברם ובראשם שיצנין אשר היה אלוף מכבייה לשעבר, החליטו לשדוד את גזית ואף ערכו תצפיות קודם לכן במטרה ללמוד את סידורי האבטחה במקום. לטענת הפרקליטות, בחנות הופקדו כספים של עובדים זרים ושל בתי עסק מהאזור, והשלושה תכננו את השוד ליום ראשון, יום בו יש כסף רב במקום.

מכתב האישום עולה, כי בבוקר הפריצה לפני כשלושה חודשים הגיע שיצנין יחד עם חשוד נוסף בשם אנדריי, והשניים חיכו מחוץ לחנות ושחררו את ההדבקות של חלון הוויטרינה במקום. לאחר שהגיע גזית למקום וביטל את האזעקה לחנות, רצו הנאשמים לעבר חדר הכספות ותקפו אותו באלימות, היכו אותו בראשו ולאחר מכן חנקו אותו בעזרת כבל של עכבר מחשב וכבלו את ידיו באזיקונים.

השלושה נאשמים כי שדדו כ-240 אלף דולר מהחנות ונמלטו כשהם משאירים את גזית כבול על הרצפה מתבוסס בדמו. כשבוע וחצי לאחר מכן מת גזית מפצעיו.

ציצישווילי ושצנין נאשמים גם בסחיטה וגרימת חבלה, ולפי כתב האישום הם תקפו זוג אחים נוסף שהפעיל חנות חלפנות כספים הסמוכה להם בתחנה המרכזית. הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרם עד תום ההליכים. לטענת הפרקליטות, יש בידיה צילומים ממצלמות האבטחה במקום, בהם נראה שיצנין פורץ לחנות. בנוסף, יש ברשותה הקלטות של דברים אותם אמר למדובב משטרתי ובהם הוא קושר עצמו, לכאורה, למיוחס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully