וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שינויים בהגנה, יציבות בהתקפה

15.4.2010 / 16:32

קפילוטו צפוי לפתוח כבלם מול בית"ר, מלול ימשיך כמגן ימני, טומאסיץ' בקישור. שבחון, בוזגלו ומאיוקה ימשיכו לקבל קרדיט

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) את האימון הטקטי לקראת המשחק שבו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים בשבת בבלומפילד בפתיחת משחקי הפליאוף העליון. הצהובים מקווים להמשיך במומנטום החיובי לאחר ניצחון החוץ בטדי בשבת שעברה, כאשר המטרה המוצהרת היא כמובן לתפוס את המקום השלישי ולהבטיח כרטיס לאירופה בעונה הבאה. המנג'ר אבי נמני יחסר בשבת את ליאור ז'אן המורחק ואת המגן יובל שפונגין שעדיין סובל מפציעה באזור גיד האכילס ולא יהיה בסגל.

על פי התרגול שנערך היום, נראה שניסו קפילוטו ישוב לעמדת הבלם לצדו של רונאלד ראלדס כאשר דור מלול ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני. איגור טומאסיץ', שבשבוע שעבר פתח כבלם בטדי, יוסט לקישור לצידם של שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ'. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים כאשר יוסי שבחון, מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה יפתחו בהרכב.

בתוך כך, ממשיכים במועדון בהכנות לקראת העונה הבאה. במכבי מכחישים בשלב זה כי הושג סיכום עם קשר בורוסיה מנשנגלדבאך גל אלברמן ונכון לעכשיו, עסקת העברתו לקרית שלום טרם נסגרה. במכבי טוענים שעורן הדין מורן מאירי שעשוי להמריא בשבוע הבא לגרמניה לא ייצא בשם המועדון, כאשר ההערכות הן שהוא מגיע כנציגו של השחקן שכן מאירי הוא עורך דינו של אלברמן.

קיימת אפשרות שנציג הבעלים, ג'ק אנג'לידיס, יטוס אף הוא לגרמניה בכדי לנסות ולקדם את עסקת אלברמן, אולם במכבי העמידו תנאי חד משמעי לעסקה, וזה שאלברמן יגיע לסדרת בדיקות מקיפה. רק אז, ובהתאם כמובן למשא ומתן הכספי, יצרפו את הקשר. גם בנושא הקשר אלמוג כהן אין התקדמות בשלב זה, כאשר גורם במכבי העריך את הסיכויים שכהן יגיע לקבוצה כנמוכים.

המנג'ר אבי נמני ממשיך לבחון אופציות לשחקני חיזוק זרים כאשר נכון לעכשיו שתי העמדות המבוקשות הן הקשר האחרוי והחלוץ, כאשר בפנקסו של המנג'ר יש כבר מספר מועמדים לתפקידים אלו. אולם, עדיין לא נפתח מו"מ רשמי עם אף אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully