וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: נעצר בכיר בעיריית ירושלים

איילה חננאל

15.4.2010 / 11:56

רשימת העצורים בפרשת השוחד שתוארה כ"אחת מן החמורות שידעה המדינה" ממשיכה להתרחב. בכיר מכהן בעיריית ירושלים נעצר בחשד למעורבות בפרשה, אולם עדיין מוטל איפול על זהותו. ידוע כי הוא מכהן בדירקטור בחברת הבנייה שהיתה מעורבת בפרויקט

בכיר בעיריית ירושלים החשוד בקבלת שוחד במסגרת פרשת הולילנד נעצר הבוקר (חמישי) על ידי חוקרי המשטרה. החשוד מכהן כדירקטור בחברת בנייה שהיתה מעורבת בפרויקט. הוא יובא ככל הנראה להארכת מעצר אחר הצהרים בבית המשפט השלום בראשון לציון.

מספר רב של חשודים נעצרו מאז התפוצצות הפרשה בשבוע שעבר. ביניהם אנשי עסקים ויזמים, בכירים בעיריית ירושלים ואמש פורסם כי אורי לופוליאנסקי, ראש העיר לשעבר של ירושלים נעצר אף הוא בחשד לקבלת שוחד בתמורה לקידום פרויקט הולילנד בהליכי האישור בעירייה.

בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נחת הלילה בישראל לאחר שהתברר כי ייתכן וחוקרי המשטרה יזמינו אותו לחקירה אודות מעורבותו בפרשה. אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, הדגיש אתמול כי לראש הממשלה לשעבר אין כל קשר לפרשה.

בהודעה שפרסם דן נכתב כי "נוכח הפרסומים בימים האחרונים, שרק הולכים וגוברים, לפיהם המשטרה מעוניינת לחקור את אולמרט לגבי מעורבותו כביכול בפרשת הולילנד, החליט אולמרט לקצר את נסיעתו. כולנו כבר ראינו כיצד כותרות גדולות ונחרצות בתחילתה של חקירה משתנות מקצה לקצה לאחר זמן, כאשר העובדות האמיתיות מתחילות להתברר".

אתמול נעצר ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופלואינסקי, בחשד למעורבות בפרשת "הולילנד". לופוליאנסקי, ששימש בעת אישור פרויקט הנדל"ן יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים, חשוד בעבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון, קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס. בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש את מעצרו בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully