וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאכזבו מהטיפול - ושברו את שיני הרופא

אריאל נוי ועידן אבני

15.4.2010 / 12:22

רופא בביה"ח האנגלי בנצרת, טיפל באדם שהגיע לחדר המיון. בניו של המטופל התקשו להשלים עם הטיפול שקיבל אביהם ולפי החשד תקפו את הרופא. הבנים נעצרו ומכחישים

רופא בבית החולים האנגלי בנצרת הוכה אמש (רביעי) בידי שני בניו של חולה מטופל. הרופא הוא כירורג שהיה בתורנות בחדר המיון של בית החולים, טיפל באביהם של התוקפים וכאשר ביקש ליטול ממנו דגימת דם נוספת, תקפו הבנים לפי החשד את הרופא.

בעקבות התקיפה נשברו שיניו של הרופא, הוא נזקק לטיפול רפואי, אולם התעקש להמשיך ולסיים את המשמרת. שוטרי משטרת נצרת הגיעו למקום בתוך מספר דקות ועצרו את שני הבנים, בני 19 ו-43, אשר בחקירתם מכחישים את המיוחס להם. השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

לאחר התקרית סיפר מנהל בית החולים ד"ר בשארה בשארת לוואלה! חדשות כי בעקבות המקרה התייעץ עם הצוות הרפואי ואלה יצאו בהחלטה משותפת שלא לשבות או לפתוח בצעדי מחאה כלשהם. "אנחנו עדים למגמה בארץ של הכאת צוות רפואי. בשבוע שעבר זו הייתה אחות בבית חולים הלל יפה ועכשיו רופא. אנחנו לא רצינו להשבית ובכך להעניש את החברה כולה ולכן לא עשינו פעולות מחאה כלשהם", אמר בשארה והוסיף כי למרות שלא נעשו פעולות הסברה או מחאה הוא מגנה בחומרה רבה כל פגיעה בעובד של צוות רפואי.

"אני מבקש מכל הקהל שמגיע לבתי חולים לגלות סובלנות גם אם אין הסכמה עם הרופא. ברצוני לציין שאנחנו מלמדים את צוות הרפואי שלנו איך להתמודד עם אלימות פיזית ומילולית מהקהל שמגיע אלינו לטיפולים, ואני מעריך שאירועים נקודתיים כאלה עוד יקרו בעתיד", סיכם בשארה.

בתחילת השבוע נערכו פעולות הסברה ומחאה בבית חולים הלל יפה בחדרה לאחר שלחדר מיון הגיע חולה בגילופין אשר תקף אחות שהייתה במשמרת. החולה משך בשיערה ולאחר שאחד המתמחים הצליח לשחרר את האחות מאחיזתו, הוא שלח ידו ותפס את החזה שלה. לאחר התקרית הגיע למקום איש ביטחון שהצליח לתפוס את החולה והזמין משטרה. בית החולים הגיש תלונה רשמית והחולה עוכב לחקירה. האחות המותקפת נבדקה במיון בית החולים ושוחררה עם פגיעות קלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully