וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא נערה במלון וביצע בה מעשה סדום

15.4.2010 / 10:48

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד ליאור יונה מפ"ת, בגין ביצוע מעשה סדום, כליאה וניסיון אונס של נערה בת 16. פרקליטו: "עליו לעבור בדיקה פסיכיאטרית"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד ליאור יונה, תושב העיר בן 35, בגין ביצוע מעשה סדום, כליאה וניסיון אונס של נערה בת 16 לפני כשבועיים וחצי. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין נעמה בן חיים מפרקליטות מחוז מרכז, שהה יונה בפארק בפתח תקווה עם חברים, כאשר באותו זמן שהתה שם גם המתלוננת יחד עם שלושה מחבריה. יונה וחבריו החלו לשוחח עם הנערים, והציעו להם עבודה בניקיון.

ביום למחרת אסף יונה את הקטינים והסיע אותם לדירה לאזור "לב סביונים" בפתח תקווה, שם עבדו בניקיון הדירה. לאחר כשלוש שעות החזירם לביתם. לטענת הפרקליטות, כמה ימים לאחר מכן התקשר יונה לנערה ואמר לה שהוא מעוניין להפגש עמה ולהציע לה עבודה נוספת.

הוא אסף אותה ושתיים מחברותיה – י' וט' - והחל לנסוע עמם. בשלב מסוים עצר יונה את הרכב וט' ירדה ממנו. אז ניגש אל הרכב חבר של הקטינה, פתח את הדלת הקדמית וביקש שהיא תצא מהרכב ואף ניסה להוציאה ממנו. יונה צעק עליו, דחף אותו ונסע מהמקום. בהמשך ביקש מהנערה השנייה לצאת מהרכב, היא סירבה לרדת בלי חברתה, ובינה לבין יונה התפתח ויכוח. בשלב זה שבה ט' למקום וניסתה להוציא את המתלוננת מהרכב. י', שראתה זאת, יצאה בעצמה מהרכב, ואז האיץ יונה את הרכב ונסע מהמקום עם המתלוננת.

בכתב האישום נטען, כי במהלך הנסיעה אמר יונה לקטינה שהם "נוסעים למקום יפה", וכשהיא ביקשה שיחזיר אותה ואמרה שהיא אינה מעוניינת לנסוע אתו לשום מקום, הוא השיב כי יחזיר אותה "לאחר שיבלה".היא ניסתה להתקשר לחבריה, אך יונה לקח ממנה את הטלפון הנייד וניתק אותו. כאשר יונה לא שם לב, הצליחה הנערה לקחת את הטלפון חזרה.

הפשיטה בתוך הג'קוזי וניסה לאנוס אותה

יונה הסיע את הנערה למלון בו ניתן לשכור חדרים לפי שעה. השניים נכנסו לחדר, ואז הנערה, שהבינה מה עומד להתרחש, התקשרה לאחת מחברותיה ובלחש תיארה לה את הנעשה בחדר וביקשה כי ינסו למצוא אותה. בהמשך התקשרה הקטינה עוד מספר פעמים לחבריה, אמרה שהיא פוחדת וביקשה כי יעזרו לה. בינתיים מילא יונה את הג'קוזי שהיה בחדר האמבטיה במים והחל להתפשט. לאחר מכן הפשיט את הקטינה מבגדיה, על אף התנגדותה, והכניס אותה בכוח לתוך הג'קוזי, כשהיא לובשת תחתונים וחזיה בלבד. בתוך הג'קוזי על פי החשד הוא הפשיט את הנערה וניסה לאנוס אותה.

משלא הצליח לבצע את זממו, העביר יונה את הקטינה אל המיטה בחדר, תוך שהיא בוכה ומתחננת שיחזיר אותה אל חבריה. הוא אילץ אותה בכוח לבצע בו מין אוראלי, ולאחר מכן ביצע בה מעשה סדום. הנערה ניסתה לברוח ממנו, אך הוא אחז בשיערה והטיח את ראשה בשידה שעמדה ליד המיטה. היא המשיכה להתנגד, ואז הטיח את ראשה בשידה פעם נוספת. בשלב זה הגיעו למקום שוטרים שחיפשו את הקטינה בעקבות פניית חבריה ועצרו אותו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של יונה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו הקשים של המשיב אשר בוצעו כלפי קטינה בת 16, כאשר הוא כולא אותה בחדר מושכר ומבצע בה עבירות מין, תוך שהוא מתעלם מתחנוניה כי יחדל ואף תוקף אותה כך שנגרמת לה חבלה של ממש, מלמדים כי לא ניתן לאיין את מסוכנותו ולהגן על הציבור ועל המתלוננת מפניו בדרך אחרת, למעט מעצר", נכתב בבקשת המעצר. "רק תעוזתה של המתלוננת, אשר תוך כדי האירוע ניסתה להזעיק עזרה ועזרתם של חבריה אשר חיפשו אותה והזעיקו את המשטרה, הביאו לתפיסתו של המשיב ולחילוצה של המתלוננת".

פרקליטו של יונה, עו"ד שרון נהרי, אמר שהוא כופר במעשים. "לפני שנכנסים למחלוקת מה היה ומה לא היה, מצאנו לנכון להפנותו לבדיקה פסיכיאטרית בשל בעיות נפשיות מהן סבל בעבר, כדי לבדוק את כשירותו הנפשית לעמוד לדין. לאחר מכן נבחן את עמדתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully