וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו בערבות תולי הכרזות "אולמרט מבוקש"

איילה חננאל

15.4.2010 / 13:04

בית המשפט החליט לשחרר את שני פעילי הימין שנעצרו מוקדם יותר בחשד שתלו לפני יומיים כרזות בתל אביב וירושלים בהן נראית תמונתו של רה"מ לשעבר תחת הכיתוב "מבוקש"

בית משפט השלום בתל אביב שחרר בצהרים (חמישי) בערבות עצמית את שני פעילי הימין שנתפסו עם הפוסטרים הנושאים את תמונתם של ראש הממשלה לשעבר אולמרט ושר הביטחון ברק תחת הכיתוב "מבוקשים" בשפה האנגלית. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בארבעה ימים בחשד להסתה, אך בית המשפט סירב לקבל את הבקשה והחליט לשחרר את החשודים לבתיהם בערבות של 2,000 שקלים בלבד משום שלטענתו אין סיבה למעצר.

הבוקר עצרו שוטרי מרחב את שני הצעירים, שתלו לפי החשד את המודעות בהן נראים פניהם של אולמרט וברק. השניים נתפסו כשברכבם כמות גדולה של פוסטרים מגולגלים זהים ועליהם מודפסות בשחור ולבן תמונתם של אולמרט וכמו כן של שר הביטחון אהוד ברק. בנוסף נמצאו ברכב חומרי הדבקה. החומרים התגלו כאשר החשודים, בני 21 ו-23, תושבי אשדוד, התבקשו לעצור את רכבם לבדיקה שגרתית ברחוב לוי אשכול בתל אביב.

בחקירתם הודו השניים כי הם התכוונו להדביק את הפוסטרים בחוצות העיר תל אביב ובמשטרה מייחסים להם עבירות של הסתה.

שני פעילי הימין מיוצגים על ידי עורך הדין עדי קידר מטעם ארגון "חננו". גורמים בימין הגיבו לדבר המעצר ואמרו כי "המשטרה נפלה על הראש. צריך לשלוח את משטרת מחוז תל אביב ללמוד מה זה דמוקרטיה וחופש הביטוי".

לפני יומיים דווח כי אלמונים תלו את השלטים המדוברים בעיר תל אביב, סמוך לאוניברסיטה ובירושלים בשדרות הרצל ובגבעת שאול. בעקבות כך נפתחה חקירה והיום כאמור נעצרו חשודים במעורבות בתליית המודעות.

עדכון ראשון - 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully