וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדירה נמכרה, חשבון הבעלים הקודמים עוקל

אריק מירובסקי

15.4.2010 / 9:50

ביהמ"ש לעניינים מינהליים הורה על עיריית ת"א לבטל עיקולים שהטילה על בעלי דירה לשעבר בגין חובות ארנונה של הבעלים הנוכחיים

על עיריית תל אביב לבטל עיקולים שהטילה על בעלי דירה לשעבר בגין חובות ארנונה של הבעלים הנוכחיים - כך הורתה שופטת בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב, יהודית שטופמן. עוד קבעה השופטת כי על העירייה לשלם הוצאות משפט בסך של 10,000 שקל.

הבעלים לשעבר, גדעון גוטגולד, עתר לבית המשפט באמצעות עורכי הדין אפרים ושחר קלוג. בעתירתו הוא טען כי עיריית תל אביב הטילה עיקול על חשבון הבנק שלו בגין אי תשלום ארנונה על שטח של 11 מ"ר בדירה שפוצלה - לאחר שהודתה בפניו שהעיקול אינו מוצדק.

גוטגולד הסביר בעתירה כי מכר את הדירה לפני שלוש שנים, וקיבל מהעירייה אישור על כך שאין לו כל חוב לגביה. הוא הדגיש שגם אינו מחזיק בדירה ואף לא היה זה שפיצל אותה.

לפי גוטגולד, לאחר שהעירייה דרשה ממנו לשלם את החוב הוא הודיע לה כי בכוונתו לערער - ועוד לפני שנדון הערר מסרה העירייה שהיא מקבלת את דבריו, ולפיכך הדיון מיותר. למרות זאת, הוטל לבסוף עיקול על חשובונו.

באת כוחה של העירייה טענה בתגובה כי הדירה פוצלה, והאישור שנתה העירייה היה רק לגבי חשבון אחד של ארנונה.

השופטת פסקה כי הוכח שהעירייה הטילה עיקול על חשבונות הבנק של התובע, לאחר שמחק את הערר לבקשתה. כמו כן, מאז שהודיעה לגוטגולד כי היא מקבלת את טענותיו לא פנתה אליו העירייה אפילו פעם אחת בעניין, עד שעיקלה את חשבונות הבנק שלו.

מיד לאחר מתן פסק הדין ביטלה העירייה את העיקול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully