וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל דחפה את וול סטריט למעלה

עומר רבין

14.4.2010 / 23:01

יום נוסף של עליות שערים נחתם בניו יורק, על רקע דו"חות חיוביים במיוחד של ענקית הטכנולוגיה ונתוני מאקרו מעודדים. ברננקי: "כלכלת ארה"ב צברה תאוצה – אך ההתאוששות תהיה ארוכה"

נמשכת האופטימיות בארה"ב: המסחר בוול סטריט נחתם הלילה (רביעי) בהתחזקות בערכם של כל המדדים המובילים, לשמחתם של המשקיעים. מדד הנאסד"ק עלה ב-1.6% וחתם ברמה של 2,505 נקודות. מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.9% ואילו המדד המדרג את ביצועי 500 החברות המובילות הוסיף 1.1%

עניין רב ריכזה מניית חברת הטכנולוגיה אינטל. יצרנית השבבים פירסמה את הדו"חות המוצלחים ביותר מאז הוקמה כשהיא מציגה רווח נקי של 2.4 מיליארד דולר ברבעון – זינוק של כמעט 300% בתקופה המקבילה אשתקד. מניית החברה הגיבה בזינוק מרשים של כשלושה וחצי אחוזים.

דחיפה חיובית נוספת למסחר הגיע מכיוון נתוני המאקרו שפורסמו עם תחילתו: מדד המחירים לצרכן עלה בעשירית האחוז בהתאם לציפיות וגם נתוני המכירות החודשיים הביסו את התחזיות המוקדמות של האנליסטים.

בתוך כך נאם היום נגיד הבנק הפדרלי, בן ברננקי, בפני ועדה כלכלית של הקונגרס בה טען כי כלכלת ארצות הברית צברה תאוצה בחודש האחרון אך עם זאת הסתייג מהאופטימיות הרבה המציפה את השווקים לאחרונה וטען כי המשבר בשוק הדיור והמשבר בשוק האבטלה יקשו על הכלכלה האמריקאית לחזור לאיתנה באופן מלא בטווח הקרוב. "ייקח עוד זמן רב להשיב את 8.5 מיליון המשרות שאיבדנו בתקופת המשבר", דברי ברננקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully