וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': לפעול בתקיפות נגד השחיתות

פנחס וולף

14.4.2010 / 20:20

השר לביטחון הפנים נאם בפני שוטרים מצטיינים ואמר כי הם "גלאי העשן כאשר אש השחיתות מתחילה לבעור במחשכים". בהתייחסו לפרשיות שנחשפו באחרונה אמר השר: "זהו ריקבון המכרסם בליבה של המדינה"

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התייחס הערב (רביעי) לפרשות השחיתות השונות ולחקירות שהמשטרה מנהלת אודותיהן. בנאום שנשא בטקס בו חולק פרסים ליחידות מצטיינות במשטרה, אמר אהרונביץ' כי, "בשנה האחרונה נראה כאילו פרשות רצח, שחיתות, מרמה ומוסר צצות כפטריות לאחר הגשם. הן מקבלות בולטות גבוהה בתקשורת ומעוררות שיח ציבורי גדול. פרשות אלו הן ביטוי לדוגמה נוספת לפעולות האכיפה בלא מורא ובלא משוא פנים".

השר פנה לשוטרים שנכחו בטקס ואמר להם: "אתם גלאי העשן כאשר אש השחיתות מתחילה לבעור במחשכים. לעתים התקשורת מתעלמת מחשיפות המקרים ומתייחסת רק אל תוכנם, דבר המקביל להתעסקות במחלה תוך כדי התעלמות ממעשי הרופא. פרשות האלה רק מבליטות את היותכם הסמן הימני של המוסר בישראל. כך היה וכך תמשיכו".

בנוגע לפרשיות השחיתות שנחשפו לאחרונה אמר השר: "כאשר פוגשים שחיתות מסוג כזה חייבים להיות אגרסיביים, תקיפים, חסרי פשרות. לא נבדיל בין אף אדם, ללא קשר לרקעו או מעמדו. שחיתות מסוג זה היא ריקבון המכרסם בליבה של המדינה. אתם התרופה. אתם הנוגדן. כך נמשיך להדביר שחיתות שכזו".

במשך נאומו התייחס אהרונוביץ' גם לאיום האירני ואמר כי, "מקדמת דנא קמו עלינו להורגנו, ושוב ההיסטוריה מפנה את אור הזרקורים לצורר מסוג חדש ישן, מכחיש שואה, שנאה בעיניו, הממלא את תפקיד הצורר התורן כפי שמרים ראשו כמעט בכל דור. כשיום זיכרון לשואה נוסף עבר אותנו, אני קובע שלא נרשה לאף גורם לאיים על קיומנו הנצחי. ההיסטוריה מראה לנו שבשעת האמת, נוכל להסתמך רק על כוחנו. לא בעזרת מעצמות זרות ולא בעזרת גורמים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully