וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מכחיש השמועות: המנהרות יפעלו כרגיל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.4.2010 / 15:23

בעקבות דיווחים לפיהם הורה הארגון השולט בעזה להפסיק את ההברחות במנהרות מעזה ולתוכה, הכחיש דובר שר הפנים של חמאס את ה"שמועות המפוברקות"

דובר משרד הפנים של חמאס, איהאב רסין, הכחיש היום (רביעי) את "השמועות המפוברקות", כלשונו, שהופצו על ידי מספר אמצעי תקשורת בעניין ההוראה של ממשלת חמאס ברצועת עזה לסגור את מנהרות ההברחה ברפיח. הכחשתו של רסין באה על רקע דיווחים בכלי תקשורת שונים לפיהם התנועה האיסלמית הורתה למפעילי המנהרות לסגור את נתיבי ההברחה.

בראיון לאתר החדשות הפלסטיני "א-ריסאלה" המזוהה עם חמאס אמר רסין עוד כי "המנהרות ממשיכות לפעול כרגיל, והן ימשיכו להישאר פתוחות כל עוד נמשך המצור על עזה, משום שהן מספקות לרצועה את הצרכים המינימלים". הוא אמר עוד כי מטרת השמועות היא "לערער את האמון שרוחש הציבור בממשלת חמאס" והדגיש כי בכוונת ממשלת חמאס לאתר את מי שהפיץ אותן.

בתחילת החודש, נציגים של חמאס, הג'יהאד האיסלמי, החזית הדמוקרטית והחזית העממית דנו גם בהתפתחויות המדיניות האחרונות בזירה הפלסטינית. במקביל, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, קיים פגישה בדמשק עם נציגי הפלגים הפלסטיניים היושבים בבירה הסורית, אמר כי "המערכה מול ישראל פתוחה לכל אפשרות שתיווצר".

הוא הבהיר כי חמאס ויתר הארגונים הפלסטיניים ימשיכו לשמור על זכותם להתעמת עם המתקפות הישראליות על ידי התנגדות. משעל הוסיף כי "בעימות מול ישראל - כל האופציות פתוחות בפנינו". לדבריו, "אנו לא דוחפים למלחמה, אך אם המלחמה תיכפה עלינו, נילחם כמו גברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully