וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחה תבוצע בגופת הנער ששאף אדי דבק

קובי מנדל

14.4.2010 / 18:24

בית המשפט אישר לבצע נתיחה שלאחר המוות בגופת הנער שמת היום בפנימייה שבה למד בקריית טבעון. לפי החשד, הוא התמוטט לאחר שהריח דבק מגע. ביצוע הנתיחה יעוכב כדי לאפשר לאב לערער

יח"צ - חד פעמי

(צילום: בכר שנאוי, עריכת וידיאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

בית משפט השלום בקריות אישר אחר הצהרים (רביעי) לערוך נתיחה שלאחר המוות בגופתו של בן ה-14.5 שנמצא הבוקר ללא רוח חיים בפנימייה "רמת הדסה" בקריית טבעון, לאחר ששאף אדי דבק. עם זאת, בית המשפט עיכב את ביצוע הנתיחה, כדי לאפשר לאב לערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.

אביו של הנער אמר מוקדם יותר כי "הוא היה ילד נהדר שמאוד אהב את הפנימייה". האב סיפר עוד כי "הבוקר הודיעו לי כי אני צריך להגיע לפנימייה וכשהגעתי מסרו לי את הבשורה המרה. זה מאד עצוב לי ומאד כואב. אתמול היתה לנו הפגישה האחרונה ואכלנו יחד פלאפל. הוא הילד היחיד שלי. לאחר שמצאתי עבודה בחברת חשמל ועברתי לעפולה, הוא ביקש להיות במקום שקט, והוא מאוד אהב את הפנימייה".

הנער, שלומד בפנימייה בצפון הארץ, נמצא הבוקר ללא רוח חיים בתוך תחומי המוסד. רופא שהוזעק לפנימייה קבע את מותו של הנער, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער שהה עם שניים מחבריו בין השיחים של הפנימייה וזאת לאחר ששאף אדי דבק מגע.

עוד אמרו במשטרה כי בשלב מסוים הנער החל לפרכס, ושני חבריו ששהו עמו עזבו את המקום וניסו להזעיק עזרה. צוות של הפנימייה החל להעניק לנער טיפול ראשוני ולאחר מכן הוזעק למקום צוות של מגן דוד אדום, שכאמור קבע את מותו.

(עדכון ראשון: 14:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully