וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזים מכרו ערכות מגן במחיר מופקע

יהושע בריינר

14.4.2010 / 14:36

ל"דואר ישראל" הגיעו לאחרונה מספר תלונות על אלמונים שהתקשרו לבתי משפחות ומכרו להן ערכות מגן ב-400 שקלים. בדואר ישראל מדגישים כי ערכות המגן אינן עולות כסף

האם קיים שוק אפור בתחום ערכות המגן? לאחרונה התגלו מספר מקרים בהם פנו אלמונים שהתחזו לעובדי חברת הדואר לאזרחים בניסיון למכור להם ערכות מגן. "התחילו להגיע אלינו פניות דרך המרכז הטלפוני של אנשים שטענו ששילמו 400 שקלים על כל ערכה אבל זו מעולם לא הגיעה", מספרת מירב לפידות מ"דואר ישראל'.

"עם הצטברות התלונות נדלקה אצלנו נורה אדומה והסתבר שאדם התקשר אל המשפחות והציג עצמו כנציג של הדואר ומצא לעצמו שיטה לעשות כסף על גבם של אזרחים תמימים". בדואר מדגישים כי הם אינם יוזמים פניות לאזרחים וכי ערכות המגן אינן עולות כסף, אלא אם מתבצע משלוח שעלותו 25 שקלים לכל המשפחה.

בפיקוד העורף רואים בחומרה את המקרה ומבקשים להבהיר כי "חלוקת ערכות המגן לציבור נעשית אך ורק באמצעות נציגיה הרשמיים של חברת דואר ישראל, אשר זכתה במכרז של משרד הביטחון בנושא".

לדברי דובר צה"ל, כל פנייה בנושא ערכות המגן שלא דרך דואר ישראל הוא "הונאה ציבורית". "אנו מבקשים להזכיר לאזרחים כי החלוקה מתבצעת בשתי דרכים בלבד: במרכזי החלוקה של דואר ישראל או הזמנה יזומה של האזרחים דרך מוקד השליחים בטלפון 171 ולא בכל דרך אחרת", נמסר מצה"ל. "יודגש כי חלוקת ערכות המגן מתבצעת ללא תשלום במוקדי החלוקה ובתשלום של 25 שקלים בלבד לבית אב בהזמנת שליח דרך המוקד".

  • עוד באותו נושא:
  • ערכות מגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully