וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד בן 14 מהצפון מת לאחר ששאף אדי דבק

קובי מנדל

14.4.2010 / 10:41

נער מפנימייה בצפון הארץ נמצא ללא רוח חיים לאחר ששאף אדי דבק מגע בתחום המוסד בו הוא לומד. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ניסה לבצע בנער החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: בכר שנאוי, עריכת וידיאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

תלמיד בן 14 הלומד בפנימייה בצפון הארץ, נמצא הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים לאחר ששאף אדי דבק בתוך תחומי המוסד. רופא שהוזעק לפנימייה קבע את מותו של הנער וכעת המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער שהה עם שניים מחבריו בין השיחים של הפנימייה וזאת לאחר ששאף אדי דבק מגע. עוד אמרו במשטרה כי בשלב מסוים הנער החל לפרכס ושני חבריו ששהו עמו עזבו את המקום וניסו להזעיק עזרה. צוות של הפנימייה החל להעניק לנער טיפול ראשוני ולאחר מכן הוזעק למקום צוות של מגן דוד אדום, שכאמור קבע את מותו.

לפני כחודש הוגש בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום נגד נער בן 16 מנתניה בגין הריגתו של הנער סיסאי אשטו. לפי כתב האישום, הנאשם, המנוח ושלושה בני נוער נוספים הגיעו בשעות אחר הצהריים לבית הספר רש"י בעיר וטיפסו לקומה השנייה של אחד המבנים במטרה לשאוף גז מזגנים באמצעות כף ובקבוק פלסטיק ריק. מכתב האישום עולה עוד כי לאחר ששאפו את הגז פרץ ויכוח בין הנאשם למנוח אשר עמד כ-40 סנטימטרים מקצה הגג ופניו אל הנאשם. בשלב מסוים, כך מפרט כתב האישום, דחף הנאשם את המנוח אשר נפל אל מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • שאיפת דבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully